شناسهٔ خبر: 34298552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استان اردبیل

افزایش خط پروازی با مشارکت سرمایه گذاران

استاندار اردبیل گفت: تلاش می کنیم با مشارکت سرمایه گذاران خطوط پروازی در استان را افزایش دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اردبیل؛ اکبر بهنام جو در دیدار با مدیرعامل هواپیمایی کیش ایر گفت: این شرکت هواپیمایی می تواند با مشارکت سرمایه گذاران استان برای برقراری خط پروازی در اردبیل اقدام کند.
وی بیان کرد: سرمایه گذاران برای تسهیل در رفت و آمد خواهان گسترش پروازها در استان هستند و آمادگی لازم برای مشارکت در این خصوص دارند.
وی اظهار کرد: سرمایه گذاران استان با مشارکت در تامین هواپیما می توانند با شرکت کیش ایر همکاری کنند.
استاندار اردبیل با بیان اینکه در برخی فصل های سال امکان پرواز در استان به تعداد بیشتر در طول روز وجود ندارد، افزود: در طول بهار و تابستان و اوایل پاییز به دلیل مساعد بودن وضعیت جوی جریان چند پرواز در روز ممکن است.
بهنام جو با اشاره به سرمایه گذاری های کلان در حال اجرا در استان از قبیل احداث کارخانه کریستال در نزدیکی فرودگاه اشاره کرد و گفت: برخی سرمایه گذاران کم بودن خطوط پروازی در استان را یکی از علت های عدم حضور خود اعلام می کنند.
مدیر عامل هواپیمایی کیش ایر نیز در این نشست ضمن استقبال از پیشنهاد همکاری برای دایر کردن خط پروازی جدید گفت: در صورت تامین نقدینگی از طریق تسهیلات و با مشارکت سرمایه گذاران برای خرید یا اجاره هواپیما این شرکت آمادگی لازم برای افزایش خط پروازی را دارد.

 

نظر شما