شناسهٔ خبر: 34289374 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازداشت قاچاقچی موادمخدر در بیابان‌های اطراف اتوبان تهران_قم

سرهنگ بخشنده از کشف بیش از ۱۹ کیلوگرم تریاک از یک سوداگر مرگ خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با دریافت گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی موادمخدر به هویت «آرمان»، پرونده‌ای تشکیل و رسیدگی به آن برعهده تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب قرار گرفت.

او گفت: پس از بررسی موضوع مشخص شد که متهم به تازگی یک محموله سنگین موادمخدر را از قاچاقچیان جنوب کشور تحویل گرفته و قصد توزیع آن را در پایتخت دارد.

به گفته سرهنگ بخشنده پس از دریافت نیابت قضایی برای دستگیری متهم، تیمی به کیلومتر ۵۰ اتوبان تهران_قم اعزام شد و پس از ساعت‌ها گشت زنی نامحسوس در محدوده خودرو سمند متهم شناسایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت گفت: ماموران پلیس با اعلام دستور ایست سعی در توقف خودرو متهم داشتند، اما وی با بی اعتنایی به دستور پلیس فرار را بر قرار ترجیح داد.

بیشتر بخوانید: دپو تریاک در تهران، دستگیری قاچاقچیان در بم

سرهنگ بخشنده با بیان اینکه ماموران با شلیک چند تیر هوایی موفق به متوقف کردن خودرو متهم شدند، گفت: وی پس از توقف خودرو بازهم به صورت پیاده رو به فرار خود ادامه داد تا اینکه بعد از چند دقیقه تعقیب و گریز، متهم در بیابان‌های اطراف اتوبان تهران_قم دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران با اشاره به کشف ۱۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک از خودرو متهم گفت: فرد دستگیر شده به همراه مواد مکشوفه و خودرواش برای سیر مراحل تکمیلی پرونده به مقر پلیس منتقل شد.

انتهای پیام/

نظر شما