شناسهٔ خبر: 34287637 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

وحشت رسانه‌های استکباری از مستند «شکارجاسوس‌ها»

کیهان

در پی پخش فیلم مستند «شکار جاسوس‌ها» از بخش‌های خبری شبکه‌های صداوسیما، برخی از رسانه‌های معاند و وابسته به استکبارجهانی موضع خصمانه گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، در پی اقدام جامعه اطلاعاتی جمهوری اسلامی‌ایران علیه جاسوسان نفوذی سازمان سیا درایران و متلاشی‌نمودن باندهای عملیاتی آنان در داخل و خارج از ایران، مستندی تحت عنوان  «شکار جاسوس‌ها» تهیه واز شبکه‌های خبری صداوسیما پخش شد که موجب نگرانی و وحشت رسانه‌های معاند و وابسته به استکبارجهانی بخصوص آمریکا شد.

بیشتر بخوانید:

مستند شکار جاسوس‌ها امشب روی آنتن شبکه یک


این مستند، نحوه فعالیت عناصر و عوامل وابسته به سازمان جاسوسی آمریکا و نفوذ آنها درنهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف رانشان می‌دهد که خوشبختانه «سربازان گمنام امام زمان(عج)» موفق شدند به‌موقع همه عوامل وابسته به سیا را دستگیرکنند .


مستند یادشده، موجب‌ترس و وحشت رسانه‌های خبری وابسته به استکبارجهانی چون بی‌بی‌سی، سی‌ان‌ان، ایران اینترنشنال، ایران فردا و.... شد به‌طوری که هر یک از این شبکه‌های معاند بی‌درنگ وارد فضای رسانه‌ای مقابله با جمهوری اسلامی‌ ایران شدند و با تحلیل‌های مغرضانه در برنامه‌های خبری وتحلیلی خود به فضاسازی و دروغ‌پراکنی علیه ایران اسلامی‌پرداختند.


در بیشتر بخش‌های خبری و تحلیلی این رسانه‌های معاند و وابسته به استکبار به نقل و قول‌هایی از ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و وزیر خارجه این کشور درخصوص این مستند پرداخته شد و چنین وانمود کردند که این مستند ساختگی و به‌دور از واقعیت است. این درحالی بود که برخی از کارشناسان سیاسی و بین‌المللی که به‌عنوان میهمان در این برنامه‌ها حضور پیدا کرده بودند، پخش این مستند را به‌عنوان نمونه‌ای از واقعیت اقتدار نیروهای ضدجاسوسی جامعه اطلاعاتی و امنیتی در ایران مطرح کردند.

نظر شما