شناسهٔ خبر: 34283380 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

شیخ الاسلام:

در صورت بروز هر جنگی علیه ایران، رژیم صهیونیستی زیر آتش حماس خواهد بود

دیپلمات با سابقه کشورمان گفت: مقاومت لبنان اعلام کرده اگر جنگی علیه ایران شکل گیرد، این جنگ محدود به ایران نخواهد بود، زیرا همه نقاط رژیم صهیونیستی زیر آتش حماس هستند و این نشان‌دهنده اراده جبهه مقاومت است.

صاحب‌خبر -

در صورت بروز هر جنگی علیه ایران، رژیم صهیونیستی زیر آتش حماس خواهد بودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، برنامه «بدون خط‌خوردگی» رادیو گفت‌وگو با موضوع دیدار هیئت بلند پایه جنبش حماس با رهبر معظم انقلاب اسلامی و در گفت‌وگوی تلفنی با حسین شیخ‌الاسلام دیپلمات با سابقه به روی آنتن رفت.

حسین شیخ الاسلام در این گفت‌وگو با اشاره به اهمیت دیدار هیئت حماس با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: اینکه حماس اعلام می کند در یک جبهه با ایران قرار دارد و برای دفاع از ایران آمادگی دارد، اهمیت بسیار زیادی دارد. رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این دیدار فرمودند فلسطین قلب جهان اسلام و حماس نیز قلب فلسطین است.

وی ضمن اشاره به شرایط خاص منطقه، عنوان کرد: در منطقه دو جبهه حضور دارد؛ یک جبهه مربوط به جبهه مقاومت و مردم سالاری و دین سالاری است و یک جبهه نیز شیطان بزرگ آمریکا، اسرائیل و شاهنشاهی های منطقه است و این هم آوردی و تقابل در همه سطوح هوایی، دریایی و زمینی کشیده شده است.

این دیپلمات با سابقه بیان کرد: حزب الله اعلام کرده است اگر جنگی علیه ایران شکل بگیرد، این جنگ محدود به ایران نخواهد بود زیرا همه نقاط رژیم صهیونیستی زیر آتش حماس هستند و این نشان دهنده اراده جبهه مقاومت است. یک کشور ممکن است خیلی اسلحه داشته باشند اما اراده استفاده از آن را نداشته باشند اما ایرانیان بعد از اینکه مورد تجاوز قرار گرفتند، بلافاصله پاسخ دادند.

وی بیان کرد: آمریکایی ها همان کسانی هستند که ۳۰ سال پیش هواپیمای مسافربری ایران را با ۲۹۰ نفر از مسافر غیر نظامی روی خلیج فارس زدند و بعد هم به فرمانده ناو مدال دادند اما امروز بعد از اینکه پهباد آنها را ساقط کردیم، هیچ کاری نکرد.

شیخ الاسلام به موضوع معامله قرن اشاره کرد و بیان داشت: این طرح کاملا شکست خورده است زیرا همه فلسطینی ها در صحنه هستند و علیه آن ها موضع گرفتند و حتی کسانی که اهل سازش هستند در مقابل این تصمیم بودند و هیچ کدام از آن ها در کنفرانس منامه شرکت نکردند.

این دیپلمات با سابقه کشورمان با تاکید مجدد بر اینکه طرح معامله قرن شکست خورده است، عنوان کرد: آبرو و شرف سرزمین فلسطین با پول قابل جابجا شدن و معامله شدن نیست.

انتهای پیام/ 131

نظر شما