شناسهٔ خبر: 34283318 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

رئیس فدراسیون ژیمناستیک خبر داد:

حضور تیم دانشگاه آزاد در لیگ/ ژیمناستیک در مدارس سما تدریس می‌شود

رئیس فدراسیون ژیمناستیک از حضور دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: این رشته ورزشی به عنوان رشته پایه تعریف می‌شود.

صاحب‌خبر -

زهرا اینچه درگاهی در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، از برگزاری جلسه با کمال جوانمرد در ساختمان مرکزی این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: این جلسه در چند محور برگزار شده است که باید این محورها برای عملیاتی شدن مورد بررسی قرار بگیرند.

وی افزود: یکی از محورهای این جلسه این بود که رشته ژیمناستیک در مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان ورزش پایه و مادر تعریف شود. در این طرح بخش سخت‌افزاری و جامعه مخاطبان این طرح بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی و بخش نرم‌افزاری و دانش فنی آن نیز بر عهده فدراسیون ژیمناستیک است. این هم‌افزایی منجر به تربیت تعداد بیشتری از ورزشکاران ژیمناستیک در سطح کشور خواهد شد.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک عنوان کرد: وجود ورزش ژیمناستیک در بین جوانان و نوجوانان اهمیت ویژه‌ای دارد چراکه می‌توان آن را به‌عنوان ورزش پایه تعریف کرد. ورزش ژیمناستیک تعداد بیشتری از قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی را بالقوه تربیت می‌کند.

اینچه درگاهی با بیان اینکه یکی دیگر از محورهای مورد بررسی قرارگرفته در این جلسه حضور دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر بود، ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی سال جاری در لیگ برتر ژیمناستیک کشوری شرکت می‌کند. همچنین در این جلسه صحبت‌هایی برای همکاری بین فدراسیون ژیمناستیک و دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات این دانشگاه صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: حضور دانشگاهیان در لیگ برتر منجر به پررونق شدن وحدت ورزشی در سطح جامعه شده و همچنین منجر به دلگرمی و ماندگاری بیشتر قهرمانان در ورزش می‌شود.

انتهای پیام/4107/4084/پ

نظر شما