شناسهٔ خبر: 34283290 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

۸ نمایشگاه‌ تجاری در تبریز گشایش یافت

ایرنا نوشت: ۸ نمایشگاه تجاری در نخستین روز مرداد در محل نمایشگاه‌ های بین‌المللی تبریز گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

این نمایشگاه ها از امروز یکم تا چهارم مرداد از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید علاقه مندان و متخصصان در سالن های نمایشگاه بین المللی تبریز دایر است.

نمایشگاه بین المللی پوست و چرم و صنعت کیف و کفش با شرکت شرکت های داخلی از استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، اصفهان، مازندران، خراسان رضوی، زنجان، همدان، قم و البرز و نمایندگی شرکت های خارجی از کشورهای چین، ترکیه، هند، ایتالیا و پاکستان در سالن امیر کبیر دایر است.

در این نمایشگاه انواع ماشین آلات چرمسازی، شیمیایی و رنگ، کفش، کفی و زیره، گرانول و کامپاند، یراق آلات کیف و کفش، انواع ورق های فوم، هدایای تبلیغاتی چرمی، دستگاه های حکاکی، برش لیزر و منسوجات نبافته به نمایش گذاشته شده است.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی آرایشی و بهداشتی، مواد شوینده، پاک کننده و سلولزی همزمان با همایش و کلاس های آموزشی پوست و مو و یازدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و تجهیزات جانبی تولیدات آرایشی و بهداشتی با شرکت استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، اصفهان، کرمان و زنجان و نمایندگی های کشورهای ترکیه، چین و کره جنوبی در سالن آذربایجان دایر است.

در این نمایشگاه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات تخصصی و مراقبتی پوست و مو، صندلی های برقی آرایشگاهی، محصولات شوینده، قوطی و تیوپ آلومینیومی، رنگ مو و موم به نمایش گذاشته شده است.

امروز همچنین بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی با شرکت استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، قم، همدان و سمنان و نمایندگی کشورهای ترکیه، چین و کره جنوبی در سالن پروین اعتصامی افتتاح شد.

در این نمایشگاه انواع لوازم خانگی، فرش ماشینی و دستبافت، محصولات چوبی، انواع بلور و ظروف رومیزی، ظروف آشپزخانه، انواع هود، سینک و اجاق گاز، لوازم صوتی و تصویری، انواع چرخ خیاطی و دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی به نمایش گذاشته شده است.

همزمان با این نمایشگاه ها، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات چاپ و بسته بندی و صنعت چاپ، هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تبلیغات و بازاریابی، بیستمین نمایشگاه بین المللی فرآورده های غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات و ماشین آلات مربوطه و ششمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها، مواد اولیه و ماشین آلات در سالن شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز دایر است.

در این نمایشگاه ها شرکت های داخلی از استان های آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان، همدان و خراسان رضوی و شرکت های خارجی از کشورهای ترکیه، آلمان، فرانسه، چین، کره جنوبی و ژاپن در قالب نمایندگی شرکت دارند.

در این نمایشگاه ها انواع فیلم های پی وی سی، فیلم استرچ، بنر خام و ملزومات چاپ عریض، انواع جت پرینتر، ماشین آلات کارتن سازی، ورق سازی و ملزومات، بسته بندی کاغذ و تولید پاکت، هدایای تبلیغاتی، لفاف های بسته بندی، ملزومات تابلوسازی، دستگاه های قنادی نانوایی، یخچال های صنعتی، تصفیه آب، کاغذ سنگی، صنایع غذایی و لبنی و ظروف یکبار مصرف به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه بین المللی تبریز دارای ۵۰ هزار متر مربع سالن مسقف است.

46

نظر شما