شناسهٔ خبر: 34283244 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گامی برای اشتغال زایی دانشجویان و فارغ التحصیلان شیراز+فیلم

مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاروه شغلی دانشگاه شیراز افتتاح شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه شیراز در آیین گشایش مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه شیراز گفت: فعالیت این مرکز به عنوان حلقه ای مفقوده برای مهارت آموزی دانشجویان است و می‌تواند نوید بخش آینده روشن برای جوانان دانشجو و فارغ التحصیل دانشگاه شیراز باشد.
نادران افزود: مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه شیراز با همکاری اداره کل فنی حرفه‌ای و در قالب تفاهم نامه‌ای چهار ساله در واحد بین الملل دانشگاه شیراز برای نخستین بار در کشور راه اندازی شده است.
<div id="video-display-embed-code_3760377"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2482755/3760377?width=400&height=300"></script></div>

وی گفت: هدف از راه اندازی این مرکز اشتغالزایی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه است.
رئیس دانشگاه شیراز افزود: در این مرکز آموزش‌های تئوریک ارائه و مهارت‌های عملی در سازمان آموزش فنی حرفه‌ای استان برگزار می‌شود.
مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان فارس در این آیین با بیان این که ۵۰ مرکز فنی و حرفه‌ای در استان فارس فعالیت می‌کند، افزود: با راه اندازی این مرکز به دنبال این هستیم که آموزش‌های مهارتی را به یک گفتمان تبدیل کنیم و نهضت مهارت آموزی را در استان توسعه بدهیم
کوشکی افزود: اگر بتوانیم آموزش‌های تئوری و آموزش‌های عملی در کنار هم قرار بگیرند می‌توانند به عنوان دو بال در جهت رشد و ترقی دانشجویان باشند.
 

نظر شما