شناسهٔ خبر: 34283016 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نیروی دریایی سپاه محور تحول راهیان‌نور دریایی است

71451

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: اردوهای راهیان نور یکی از ماندگارترین و اثرگذارترین اردوها در سطح کشور است که می‌تواند معنویت دوران دفاع مقدس را برای نسل‌های امروزی زنده نگه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، ‌ سردار یعقوب سلیمانی، فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، در دیدار با سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن قدرشناسی و ارج نهادن به موفقیت های تاریخی و کم نظیر نیروی دریایی سپاه در روزهای اخیر بیان کرد: یقینا تمام موفقیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نتیجه و محصول جانفشانی ها و حماسه‌های رزمندگان دفاع مقدس و از پیامدهای هشت سال جهاد در راه خداست.

وی با بیان اینکه راهیان نور در امتداد دفاع مقدس قرار دارد، ادامه داد: راهیان نور عرصه‌ای برای پیوند عمیق نسل های جدید انقلاب اسلامی با نسل دوران دفاع مقدس است. نیروی دریایی سپاه محور اصلی ایجاد تحول ماندگار در راهیان نور دریایی است.

سردار سلیمانی در آستانه آغاز اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور، از هماهنگی و همراهی مسئولان و فرماندهان ارشد استانهای میزبان راهیان نور برای تحول در اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور خبر داد و گفت:  اردوهای راهیان نور یکی از ماندگارترین و اثرگذارترین اردوها در سطح کشور است که می تواند معنویت دوران دفاع مقدس را برای نسل‌های امروزی زنده نگه دارد و این پیام را برای جوانان کشورمان داشته باشد که انقلاب اسلامی و حفظ آن در مقابل تهدیدات و دشمنی های استکبار جهانی، به سادگی مهیا نشده است و باید توجه و اهتمام بیشتری به اردوهای راهیان نور داشته باشیم؛ چراکه می‌تواند در مقابل دشمن عامل بازدارنده باشد.

انتهای پیام

نظر شما