شناسهٔ خبر: 34282011 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

برای نخستین بار رقم خورد؛

برگزاری مسابقه والیبال بین تیم تربیت بدنی مجلس با یک تیم خارجی

رئیس اداره تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی از برگزاری مسابقه والیبال بین تیم‌های تربیت بدنی مجلس با تیم ملی بنگلادش خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی غفاری رئیس اداره تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در حاشیه مسابقه والیبال بین تیم‌های تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی و تیم ملی بنگلادش، عنوان کرد: اداره تربیت بدنی مجلس براساس تقویم سالانه خود برنامه‌های متعددی دارد که یکی از این برنامه‌ها، انجام مسابقات داخلی مجلس در رشته‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه پرسنل مجلس اعم از کارمندان، نیروهای شرکتی، یگان حفاظت، مرکز پژوهش ها، کتابخانه و خبرگزاری خانه ملت در این مسابقات شرکت می کنند، گفت: این مسابقات طبق تقویم این مسابقات برگزار می شود و در رشته های فوتبال، بسکتبال، والیبال، شنا و شطرنج است.

رئیس اداره تربیت بدنی مجلس ادامه داد: از سوی دیگر مجلس شورای اسلامی تیم های مختلفی را برای حضور در مسابقات سالانه کارکنان دولت ساماندهی کرده است که این مسابقات نیز همه ساله براساس برنامه ای که فدراسیون ورزش های همگانی ارائه می کند، برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین برخی مسابقات دوستانه نیز بین تیم های ملی و باشگاه های مختلف با تیم تربیت بدنی مجلس برگزار می شود که از جمله آن رقابت امروز تیم ملی والیبال کشور بنگلادش با تیم والیبال تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی است.

غفاری تصریح کرد: با توجه به اینکه سرمربی تیم ملی والیبال بنگلادش فردی ایرانی بوده، وی تیم خود را برای آماده سازی به ایران آورده و امروز در مجموعه ورزشی شهید مدرس رقابت دوستانه ای با تیم والیبال مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد کرد.

رئیس اداره تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رقابت امروز تجربه ای است که برای نخستین بار در حال رقم خوردن است و تیم والیبال مجلس با یک تیم خارجی دیدار می کند. با توجه به اینکه تیم ملی بنگلادش اخیراً جوان گرایی کرده، اکثر بازیکنان این تیم را جوانان زیر 25 سال تشکیل می دهند، تلاش شده از تیمی در این مسابقه استفاده شود که ظرفیت رقابت با بنگلادش را داشته باشد./

پایان پیام

خبرگزاری خانه ملت

نظر شما