شناسهٔ خبر: 34281577 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

روزنامه آرمان امروز به پیشخوان مطبوعات باز می گردد؟

در حالی که صبح امروز در غیاب روزنامه «آرمان امروز» نشریه ای کاملاً مشابه با آن با عنوان «آرمان ملی» منتشر شد، در پایان روز اخبار حکایت از بازگشت آرمان امروز دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز نگاهی به پیشخوان مطبوعات کشور حکایت از این داشت که روزنامه «آرمان امروز» غایب است و جای آن را روزنامه دیگری با عنوان «آرمان ملی» گرفته است. بنابر اطلاعات رسیده شواهد حکایت از این می کرد که روزنامه آرمان امروز که در سابقه فعالیتش تغییر اسم هم دیده می شود جای خود را با تغییر کلیشه آرمان ملی داده است.

تا اوایل بعد از ظهر هم فعالان رسانه ای صحبت از جا به جایی اعضای تحریریه نشریه قدیم در روزنامه آرمان ملی می کردند. برخی کانال های تخصصی در فضای مجازی هم که اخبار نشریات و روزنامه ها را منتشر می کنند از یک اختلاف بین هوشمند سفیدی، صاحب امتیاز روزنامه آرمان امروز با حسین عبدالهی، سردبیر و مدیر مسئول آن حرف زدند و این اختلاف را دلیلی برای این دانستند که عبدالهی بدون اعلام قبلی روزنامه آرمان را تعطیل کند و نشریه جدیدی منتشر کند.

اما در ساعت ۱۶:۲۹ دقیقه خبری به نقل از هوشمند سفیدی در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از بازگشت روزنامه آرمان امروز به پیشخوان مطبوعات داشت. در این رابطه کانال تلگرامی باشگاه روزنامه نگاران ایران وابسته به اکبر منتجبی نوشت: «نشریه آرمان ملی، هیچ ارتباطی با روزنامه آرمان امروز ندارد و انتشار روزنامه آرمان ملی در شکل و شمایل آرمان امروز غیرحرفه ای و غیر اخلاقی است. وی علت عدم انتشار روزنامه را حکم هیئت نظارت بر مطبوعات درخصوص لغو امتیاز دانست و تصریح کرد: در حال پیگیری های حقوقی لازم در این زمینه هستیم و امیدواریم با رفع مشکلات، آرمان امروز بتواند مشئی روشنگرانه و آگاهی بخشی خود را تداوم بخشد.»

ضمناً بر اساس این گزارش ادغام این دو روزنامه یا جایگزینی آن هم از سوی سفیدی تکذیب شده است.

نظر شما