شناسهٔ خبر: 34281576 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در آینده؛

خارج شدن 151 واحد صنفی آلاینده از شهر مهاباد

بعد از حل مشکلات شهرک صنفی مهاباد ۱۵۱ واحد صنفی آلاینده از شهر خارج میشوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد،در همین زمینه برای بررسی و حل هر چه سریعتر این مشکلات نشستی در فرمانداری مهاباد تشکیل شد.

معاون برنامه ریزی فرماندار مهاباد و رییس جلسه در این زمینه گفت: یکی از مشکلات مهم  این شهرک آسفالت نبودن معابر این شهرک است که مورد بررسی قرار گرفت.

 صنعتی افزود: شهرداری مهاباد هم باید با تشکیل یک کارگروه تا اواخر شهریور نسبت به آسفالت و بهسازی معابر که حساس ترین مشکل شهرک صنفی است اقدام کند و به سرانجام برساند.

دراین نشست اعلام شد تا پیش از فرا رسیدن فصل سرما اصناف آلاینده به شهرک صنفی انتقال پیدا میکنند.

وی خاطر نشان کرد: چهار اتحادیه مشاورین خودرو، مکانیکی ها، فلزکاران و مصالح ساختمانی جزء مشاغل آلاینده هستندکه در چند فاز مستقر می شوند که باید با همکاری صنفها و شهرداری و دیگر عوامل تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما و در هفته دولت شاهد بهبود کامل این شهرک باشیم.

صنعتی گفت: واحد های صنفی سطح شهر که اقدام به انتقال صنف خود به شهرک نکنند  پلمپ خواهند شد.

بهار معاون اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان مهاباد هم گفت: طبق قانون نظام قانون صنفی، اصناف زمین های واگذار شده را باید به قانون تمکین کنند و در صورتی که این افراد هیچ اقدامی نکنند واحد صنفی آنها در سطح شهر و طبق قانون با آنان برخورد می شود.

 در  شهرک صنفی مهاباد151 واحد صنفی وجود دارد که 23 واحد فعالیت خود را آغاز کرده اند و 27 واحد صنفی دیگر در حال انتقال به این شهرک هستند.

<div id="video-display-embed-code_3759927"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2482776/3759927?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما