شناسهٔ خبر: 34281556 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ورود کاروان جانبازان کشورمان به سرزمین وحی

نخستین کاروان حج جانبازان قطع نخاع، شیمیایی و قطع عضو ایران، صبح امروز وارد فرودگاه مدینه منوره شد.

صاحب‌خبر -

­

به گزارش سرويس بين الملل  خبرگزاري صداوسيما، نخستین کاروان حج جانبازان ایران صبح امروز با پرواز شماره 1424شرکت هواپیمایی ایران ایر وارد فرودگاه مدینه شد. حجت الاسلام مظلومی، معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری به نمایندگی از سرپرست حجاج ایرانی در راس هیئتی در فرودگاه مدینه از این جانبازان استقبال کرد.

ورود کاروان جانبازان کشورمان به سرزمین وحی ورود کاروان جانبازان کشورمان به سرزمین وحی ورود کاروان جانبازان کشورمان به سرزمین وحی ورود کاروان جانبازان کشورمان به سرزمین وحی

در این کاروان، جانبازان قطع نخاع، شیمیایی و قطع عضو، متشکل از بیست و چهار جانباز و همراهان آنها که جمعاَ هفتاد نفر هستند، از جمله خانم منیژه صفی یاری بانوی جانباز در بمب گذاری سال 1364 منافقین در خیابان ناصر خسرو تهران.
امسال بیش از 5 هزار جانباز همراه خانواده شهدا و ایثارگران به حج تمتع اعزام می شوند و هتل مدینه مفنبیک برای اسکان جانبازان در نظر گرفته شده است. کاروان جانبازان کشورمان پنج روز در مدینه منوره توقف خواهد داشت و پس از زیارت حرم نبوی(ص) و ائمه بقیع (علیهم السلام)، برای انجام مناسک حج راهی مکه مکرمه می شود.حضور دارند.
جوانترین جانباز این کاروان، صادق عساکره متولد 1363 از خوزستان و جوانترین همراه جانباز علی رضا طلابکی ترقی متولد 1383 از قم است.

نظر شما