شناسهٔ خبر: 34281555 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تیم ملی جودو نوجوانان فردا راهی چین تایپه می‌شود/جوانان جمعه راهی مالزی می‌شوند

تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان جودو کشورمان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان از روز چهارشنبه راهی محل برگزاری مسابقات خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رقابت های جودو قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به میزبانی چین تایپه، در رده سنی نوجوانان، 5 و 6 مرداد ماه و در رده سنی جوانان 7و 8 مرداد برگزار می شود. بر این اساس تیم ملی پسران نوجوان ایران با سرمربیگری ایوب رستمی و مربیگری رضا غفاری و ملی پوشان جوان به همراه محمد رضا حاج یوسف زاده به عنوان سرمربی، محمد مهدی ذاکری به عنوان مربی و دانیال تیماجی به عنوان مربی بدنساز فردا عصر برای حضور در این رقابت‌ها ابتدا راهی مالزی خواهند شد و پس از آن به سمن چین تاپیه اعزام خواهند شد.

اما تیم ملی جوانان عصر روز جمعه راهی مالزی و پس از آن راهی چین تایپه خواهند شد. پیش از این اعلام شده بود که هزینه سفر تیم ملی دختران و پسران در رده نوجوانان و جوانان نزدیک به یک میلیاردتومان است و فدراسیون جودو برای اعزام ملی پوشان از مسئولان وزارت ورزش و جوانان کمک گرفتند تا سرانجام اعزام ملی پوشان به این رقابت‌ها مهیا شود. ضمن اینکه دختران وپسران هم همراه با تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد.

ترکیب تیم های ملی با  صلاحدید کادرفنی، به شرح ذیل مشخص شدند:

نوجوانان:

محمد برخوردار در وزن 50 کیلوگرم
ابوالفضل عیسی زایی در وزن 60 کیلوگرم
رامین احمدزاده در وزن 66 کیلوگرم
غلامرضا کشتکار در 90 کیلوگرم
محمدعلی کاظمی در 81 کیلوگرم
علی همتی فر در وزن 73 کیلوگرم
سعید کرجی ونوشی در 90 کیلوگرم

جوانان:

مصطفی ریاحی فر در 60 کیلوگرم
علی محمدی بریمانلو در 66 کیلوگرم
وحید جدی در 73 کیلوگرم
امین کامیابی در 81 کیلوگرم
قاسم باغچقی در 90 کیلوگرم
علی پرهیزگار در 100- کیلوگرم
فرزین شاهباز 100+ کیلوگرم 

انتهای پیام/

نظر شما