شناسهٔ خبر: 34281321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سرپرست ارشاد آبیک خبر داد؛

برگزاری دومین جشنواره 7 هنر در آبیک

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک از برگزاری دومین جشنواره هفت هنر در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سیدمحمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: دومین جشنواره هفت هنر با همکاری کانون‌ها و انجمن‌های هنری قرآن و نهج‌البلاغه، خوشنویسان، هنرهای تجسمی، سینمای جوان، نمایش، موسیقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک و همچنین شورای رسانه شهرستان آبیک برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره که عصر روز چهارشنبه دوم مرداد ساعت 18 در فرهنگسرای باران شهرستان آبیک برگزار می‌شود، از استاندار قزوین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان اداره کل، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نیز مسئولان شهرستان وهنرمندان دعوت به عمل آمده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک ادامه داد: پیش از برگزاری جشنواره، در فرهنسگرای باران خوشنویسان به صورت بداهه از کتابت می‌کنند و ورک‌شاپ طراحی و نقاشی زنده هم از سوی کانون هنرهای تجسمی اجرا می‌شود.

موسوی اضافه کرد: همچنین نمایشگاه عکس آزاد هم برپا می‌شود و نمایشگاهی از حسین تک‌زارع مجسمه‌ساز زبده کشوری که اهل شهرستان آبیک هم است، برپا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای موسیقی سنتی توسط رحمان تکدهقان خواننده شرکت‌کننده در برنامه عصر جدید شبکه سه سیما از هنرمندان شهرستان آبیک، اجرای نمایش طنز، پخش کلیپ جشنواره هفت هنر و عملکرد فعالیت‌های انجمن‌ها و کانون‌های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک از برنامه‌هایی است که در جشنواره به اجرا در می‌آید.

این مسئول فرهنگی بیان کرد: در این جشنواره از مسئولان انجمن‌های هنری ارشاد، هنرمندان برتر و اصحاب رسانه فعال در حوزه فرهنگ و هنر تجلیل به عمل می‌آید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک افزود: هدف از برگزاری جشنواره هفت هنر، شناساندن و معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هنرمندان شهرستان آبیک در زمینه‌های مختلف هنری با توجه به کسب رتبه‌های کشوری است.

 

نظر شما