شناسهٔ خبر: 34281035 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسابقات فوتسال و والیبال دانش‌آموزان کشور در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس انجمن‌های فوتسال دانش‌آموزان کشور گفت: سی و ششمین دوره مسابقات فوتسال و والیبال دانش‌آموزان کشور به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود که در این زمینه تمهیدات و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جواد فهیمی بعد از ظهر امروز در نخستین کارگاه آموزشی و توجیهی انجمنهای فوتسال کشور در اردبیل اظهار داشت:  سی و ششمین دوره مسابقات فوتسال و والیبال دانش‌آموزان کشور به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود که در این زمینه تمهیدات و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

وی با اشاره به این که در حال حاضر 16 میلیون فوتسالیست در سطح کشور فعالیت دارند بیان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های انجام یافته فوتسال به عنوان یکی از پرجمعیت‌ترین رشته تیمی در کشور محسوب می‌شود که امیدواریم با همکاری آموزش و پرورش در سطح کشور به سطح خوبی برسیم.

 رئیس انجمن‌های فوتسال دانش‌آموزان کشور گفت: ارائه آموزش‌های لازم توسط آموزش و پرورش نیز می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر برای توسعه این رشته ورزشی رهنمون شود که باید برای بسط و گسترش این رشته ورزشی تمام سعی و تلاش خود را به کار بگیریم.

فهیمی تصریح کرد: ارائه راهکارهای اساسی و علمی و عملی در این زمینه برای برگزاری این دوره از مسابقات در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم برای رسیدن به یک خروجی مناسب برای رسیدن به یک خروجی مطلوب مبنای کار است.

صائب معاون ترتبیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش استان اردبیل  نیز در این گردهمایی تصریح کرد: این دوره از مسابقات میزبان یک هزار و 100 نفر از دانش‌آموزان خواهد بود که این دو ره از مسابقات یکم تا سوم مرداد ماه در اردبیل برگزار می‌شود و بدون شک خروجی‌های مثبتی در رشته فوتسال استان به دنبال خواهد داشت و آسیب‌شناسی این رشته ورزشی نیز اولویت قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ع

نظر شما