شناسهٔ خبر: 34280612 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما مطرح شد؛

اف ۳۵ مانع از نابودی رژیم صهیونیستی نمی‌شود

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس: بهره مندی رژیم صهیونیستی از جنگنده‌های اف ۳۵ و سلاح هسته‌ای مانع از سرنوشت محتوم این رژیم جعلی یعنی نابودی نمی‌شود

صاحب‌خبر -

صالح العاروری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با رد تهدید نتانیاهو به استفاده از جنگنده‌های اف ۳۵ علیه مقاومت اسلامی گفت: این هواپیما‌ها و سلاح هسته‌ای نمی‌تواند بقای این رژیم غاصب در قدس شریف را که قلب امت اسلام است تضمین کند؛ این تسلیحات نخواهد توانست از آنان محافظت کند؛ امت ما قوی‌تر از این رژیم اشغالگر و حامیان آن است. نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» اتکای رژیم صهیونیستی به سلاح‌های سنتی و هسته‌ای را بیهوده و سرنوشت مشخص آنان را نابودی دانست.

<div id="video-display-embed-code_3760497"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2482735/3760497?width=350&height=250"></script></div>

العاروری همچنین با تاکید بر وحدت جریان‌های اسلامی در منطقه برای مقابله با دشمنان مشترک گفت: ما در جنبش حماس در خط مقدم مقابله با دشمن صهیونیستی قرار داریم و به عنوان مدافع مرز‌های مهم امت اسلام یعنی فلسطین، همواره آماده ایم و پیوسته در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی به عنوان دشمن امت اسلام مبارزه می‌کنیم.

معاون اسماعیل هنیه از امت اسلام خواست برای حل و فصل مسائل به عنوان محور واحد در دفاع از حقوق خود، ملت‌ها و فلسطین یکپارچه شوند و در مقابل هر متجاوزی بایستند.

وی همچنین درباره نقش حماس در اتحاد میان جریان‌های اسلامی در منطقه تاکید کرد: فلسطین باید نماد اتحاد امت اسلام باشد. ما دوست نداریم که در داخل امت اسلام چندمحور باشد، فقط باید یک محور باشد و ما تلاش و درخواست می‌کنیم که همه کشور‌های اسلامی در یک محور قرار بگیرند، محوری که در مقابل تجاوزگری‌ها و سلطه جویی‌های امریکا و صهیونیست‌ها قرار بگیرد و منافع ملت‌های مسلمان را برآورده کند.

العاروری همچنین با اشاره به تقدیم نامه اسماعیل هنیه به رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: این نامه بیانگر همبستگی و موضع ماست که در برابر محاصره اقتصادی و تحریم‌های ضد ایرانی امریکا و دیگران؛ در کنار جمهوری اسلامی هستیم.

وی با ابراز خرسندی بسیار از دیدار با رهبر معظم انقلاب گفت: ما از دیدار با ایشان، سرشار از روحیه می‌شویم و علت این خرسندی و افزایش روحیه این است که دانستیم فلسطین، قدس و مسجد الاقصی در قلب، عقل و افکار ایشان قرار دارد.

العاروری با اشاره به تبیین مشکلات فلسطینیان در حضور رهبر معظم انقلاب به ویژه تخریب منازل آنان، محاصره نوار غزه و تجاوز به مسجد الاقصی افزود: اظهارات و مواضع ایشان که درباره مسائل مرتبط با فلسطین و قدس اتخاذ کردند، دفاعی حقیقی است و ایشان همانند کسی که مسئله فلسطین مسئله خود اوست رفتار می‌کنند؛ به این علت از این دیدار بسیار خرسندیم و دوست داریم که بار‌ها با ایشان دیدار کنیم، زیرا به ما امید و اعتماد می‌دهد.

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» و هیئت عالی رتبه همراهش بعد از ظهر دیروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

نظر شما