شناسهٔ خبر: 34280574 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رپورتاژآگهی چه کمکی به رستوران‌ها و فست‌فودها می‌کند؟

30054

رستوران‌داران موفق خاطرات شیرینی را در ذهن مشتریان خود ماندگار می‌کنند و درست همین لحظات ناب است که مشتریان را دوباره به میز غذا می‌کشاند. آنها رضایت خود را برای دیگران به زبان می‌آورند و این یعنی مشتری بیشتر و همیشگی برای رستوران. در دنیای دیجیتال امروزی که موفقیت یک کسب وکار به شدت به نظرات مثبت کاربران اینترنت بستگی دارد، رپورتاژ آگهی می‌تواند سکوی پرتاپ یک رستوران به نقطه اوج فروش  و محبوبیت باشد.

صاحب‌خبر -

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

به گزارش ایسنا، بیشتر دیده شدن چالشی است که امروزه نه تنها رستوران‌ها بلکه کافی‌شاپ‌ها، فست‌فودها و حتی سوپرمارکت‌ها نیز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. چه می‌شود اگر خدمات و امکانات رستوران شما به نحوی به مشتری نشان داده شود که مورد پسند او باشد؟ حتما می‌دانید که مشتری امروزی در مواجهه با یک تبلیغ چه عکس‌العملی از خود نشان می‌دهد. به بیان دیگر، رمز پیروزی یک کسب و کار این است که با پیروی از مدل‌های نوین دیجیتال مارکتینگ مشتری را به صورت غیرمستقیم با محصول خود درگیر کند و به تدریج او را از یک مشتری احتمالی به مشتری دائم بدل کند.

انتشار رپورتاژ آگهی در حوزه رستوران‌داری امری است که رستوران‌های ایرانی و فرنگی به شدت از آن استقبال می‌کنند و رد پای آن را می‌توان به وضوح در فضای اینترنت دید. بی‌تردید شما به عنوان مدیر یک رستوران یا فست‌فود، ویژگی‌هایی را در مورد کسب و کار خود رعایت می‌کنید که مزیت‌هایی را برای مشتری به همراه داد. بهتر است این ویژگی‌ها را در قالب مطالب آموزشی برای مخاطبان عنوان کنید تا مشتری با مزیت‌های آن آشنا شود. در نهایت رستوران خود را به عنوان بهترین گزینه به کاربران پیشنهاد دهید.

برای اینکه در انتشار رپورتاژ آگهی موفق شوید و نتیجه مطلوب بگیرید، بهتر است انتشار آن را به سایت‌های مرتبط به کسب و کارتان بسپارید. نکته حائز اهمیت در انتشار رپورتاژ آگهی این است که سایت منتشر کننده با کسب و کارتان مرتبط باشد و در واقع طیف گسترده‌ای از مخاطبان رستوران‌گرد را هدف قرار دهد. در این میان سایت‌های خبری معتبر که از بازدید بالایی برخوردار هستند، می‌توانند گزینه مناسبی باشند. بهتر است با کمی تحقیق و جستجو در اینترنت، کلمات کلیدی منحصر به فرد شکم‌گردها را پیدا کنید و در متن خود جایگزین کنید. از طرفی، بک لینک‌ها را روی این کلمات و عبارت‌ها  یا در نزدیکی آنها قرار دهید تا از سوی گوگل بهتر ایندکس شود و مطلب شما در صدر نتایج جستجو دیده شود.

ما با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی داریم صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کنیم.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ خبری

نظر شما