شناسهٔ خبر: 34280294 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

زرآبادی در تذکری:

۱۳۷ نفر از پرسنل عوارضی بیکار شده‌اند

نماینده اصلاح طلب مردم قزوین گفت: ۱۳۷ نفر از پرسنل عوارضی بیکار شده‌اند و در حال حاضر برنامه‌ای برای آنها ارائه نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سیده حمیده زرآبادی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: هر چند که الکترونیکی کردن بسیار مفید و مورد تأیید است ولی از زمانی که عوارضی‌های قزوین الکترونیکی شده است، به دلیل بی‌برنامگی، بی‌تدبیری و بی مسئولیتی، ۱۳۷ نفر از پرسنل عوارضی بیکار شده‌اند و در حال حاضر برنامه‌ای برای آنها ارائه نشده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک، البرز در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر بهداشت بیان کرد: در شرایط تنگنای مالی که در دولت وجود دارد، بیمارستان خیریه رحیمی که بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ارزش دارد با نظر هیأت مدیره بیمارستان تصمیم گرفته شده به دولت واگذار شود و بیش از صد هزار نفر از مردم شهرستان البرز از خدمات دولتی بهره‌مند شوند. با بی‌تدبیری و کارشکنی ریاست دانشگاه علوم پزشکی قزوین این کار تا به امروز انجام نشده است.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: با توجه به اینکه در کنکور امسال سوالات دانش آموزان نظام قدیم و نظام جدید متفاوت بوده است، این موضوع باید با قید فوریت، جلسه فوق‌العاده‌ای برای شورای سنجش و پذیرش دانشجو تشکیل شود و تصمیمی اتخاذ شود که دانش آموزان بتوانند از نتیجه عادلانه برخوردار شوند و در این یک سالی که زحمت کشیده‌اند و تلاش کرده‌اند، نتیجه آن را ببینند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکر به رئیس جمهور افزود: آقای رئیس جمهور رفتار دوگانه سازمان محیط زیست را چطور توجیه می‌کند، هزاران تُن پسماند خطرناک وارد قزوین می‌شود و دشت قزوین و باغستان‌های بی‌بدیل و محیط زیست قزوین را تهدید می‌کند و در مقابل آن سکوت می‌شود.

زرآبادی ادامه داد: از سوی دیگر اجرای پروژه راه قزوین – الموت – تنکابن که پس از ۱۴ سال هنوز به بهانه حفاظت از محیط زیست متوقف می‌شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک، البرز در مجلس شورای اسلامی در پایان مطرح کرد: آقای لاریجانی؛ قوانینی داریم که باید در دولت برای آن آیین‌نامه نوشته شود، متأسفانه دولت این آیین‌نامه‌ها را نمی‌نویسد و در حال حاضر انبوه قوانین مانده‌اند.

علی لاریجانی درپاسخ به تذکر این نماینده گفت: بله هیأت نظارت این موضوعات را پیگیری می‌کند، موارد دیگر را هم که مد نظر شما است یادداشت کنید تا پیگیری شود.

 

برچسب‌ها:

نظر شما