شناسهٔ خبر: 34280272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار دیر خبر داد؛

تشکیل ستاد گلخانه ها در شهرستان دیر

بوشهر - فرماندار شهرستان دیر از تشکیل ستاد گلخانه ها در این شهرستان با توجه به ظرفیت بخش کشاورزی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کریم علی‌حسین ظهر سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر اظهار داشت: تروریسم و جنگ اقتصادی که امروز دشمن به راه انداخته موجب همگرایی بین قوا و مردم شده است.

وی اضافه کرد: همه به نوعی در حال تلاش برای خروج از این وضعیت هستند که یکی از این تلاش‌ها کمک به رونق تولید و سرمایه گذاری است که دولت تدبیر و امید در این راستا تسهیلاتی را علی رغم فشارهای مالی موجود تدارک دیده است.

فرماندار دیر افزود: خلق ایده‌ها و فرصت‌ها برای عبور از این پیچ خطرناک باید سرلوحه همه مسئولین و رؤسای ادارات باشد. در این میان، نخبگان و مردم بازوان توانمند نظام برای عبور از این وضعیت هستند. دستگاه‌های اجرایی هم بایستی وظایفشان را بهتر از قبل و با توان و همت بیشتر بکار بگیرند.

وی به تشکیل ستاد گلخانه‌ها اشاره و یادآور شد: یکی از سیاست‌های جهاد کشاورزی تشکیل ستاد گلخانه‌ها برای رونق کشاورزی و افزایش تولید است و در شهرستان دیر نیز با توجه به ظرفیتی که در بخش کشاورزی وجود دارد این ستاد تشکیل شده است.

علی‌حسنی خاطرنشان کرد: از ۳۰۷ هکتاری که برای توسعه گلخانه‌ها در سال ۹۸ برای استان بوشهر در نظر گرفته شده ۱۰۷ هکتار سهم شهرستان دیر است.

وی خواستار توجه به تکریم ارباب رجوع شد و بیان کرد: تکریم ارباب رجوع از وظایف ذاتی ادارات است و باید در شهرستان دیر در سطح ادارات توجه خاص و ویژه‌ای به این موضوع شود.

فرماندار شهرستان با اشاره به بحث بزرگداشت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه و ضمن تشکر از ائمه جمعه شهرستان و اعضای ستاد اظهار داشت: تعامل خوبی میان مردم، ائمه جمعه و مسئولین وجود دارد و در واقع ائمه جمعه حلقه اتصال بسیار خوبی میان مردم و مسئولین هستند و امیدواریم این تعامل حفظ شود.

وی بیان کرد: تبلیغات مجازی بیشتری برای مهارت آموزی انجام گیرد. همچنین اداره کار و شرکت‌ها موظفند مهارت‌های لازم در منطقه را احصا و به اداره فنی و حرفه‌ای اعلام کنند تا کارگاه‌های آموزشی متناسب با آنها برگزار شود.

نظر شما