شناسهٔ خبر: 34279876 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

دانا گزارش می دهد؛

هم صدایی ائمه جمعه سراسر کشور در حمایت از پلیس مقتدر/ حامی ناجا در صف اول مبارزه با قانون شکنان هستیم

موضع فرمانده پلیس کشور در خصوص مقابله جدی با انواع ناهنجاریها و قانون شکنی ها -که بهانه های مختلفی همانند داشتن حریم خصوصی در خودرو و عناوینی از این دست انجام می شود-، با حمایت های اقشار متعدد، به ویژه روحانیون و ائمه جمعه سراسر کشور مواجه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در دیداری که با ائمه جمعه کشور داشت با بیان اینکه مبنای کار ناجا، همواره قانون بوده و هست و برخورد با پدیده بدحجابی نیز برخورد با بی قانونی محسوب می‌شود، گفت: در برخورد با فساد نمی‌توانیم یک تنه وارد شویم و نیروی انتظامی گرچه در این میان تنها است، اما اعلام می‌کنیم ما کار خود را انجام خواهیم داد.

روحانیون و ائمه جمعه کشور در اظهارنظرهایی، داشتن پلیس مقتدر را ضامن حفظ امنیت در جامعه عنوان و با اعلام حمایت از مواضع مقتدرانه نیروی انتظامی، بر ضرورت تبیین ضرورت داشتن پلیسی قوی در بخش های مختلف جامعه، به عنوان یکی از وظایف علما و روحانیون تاکید کردند.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان: همه مردم از قاطعیت نیروی انتظامی در مبارزه با ناهنجاریها، حمایت می کنند

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: همه دستگاه‌ها از اقدام نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان حمایت کنند.

آیت الله سید احمد میر عمادی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، اظهار داشت: آنچه مسئول محترم نیروی انتظامی در گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور بیان کردند واقعیت‌هایی هرچند تلخ است که متأسفانه با آن روبه‌رو هستیم.

وی بابیان اینکه عده‌ای هنجارشکن و افراد بی‌بندوبار فضای جامعه را آلوده می‌کنند افزود: متأسفانه عزم جدی از سوی بعضی از دستگاه‌ها برای برخورد با هنجارشکنان وجود ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تصریح کرد: واقعیت امر این است که نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان و کسانی که بدحجابی و بی‌بندوباری را رواج می‌دهند تنها است و اگر اقدامی انجام می‌دهد از سوی بعضی از دستگاه‌ها و افراد تحت‌فشار قرار می‌گیرد و این امر باعث ناراحتی مردم مؤمن، متدین، حزب الهی و انقلابی است.

وی با اشاره به نارضایتی عموم مردم از وضعیت هنجارشکنی‌هایی موجود گفت: خواسته عموم مردم این است که باکسانی که به دنبال ایستادگی در برابر احکام نورانی اسلام هستند و احکام شرع مقدس را به تمسخر گرفتند برخورد جدی شود.

میرعمادی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید پای‌کار بیایند و از اقدام نیروی انتظامی در برخورد با قانون‌شکنان حمایت کنند عنوان کرد: قاطعانه می‌خواهیم که در این میدان مبارزه، با فساد اخلاقی محکم و قاطع بایستند و قطعاً در این راستا موفق می‌شوند و مردم نیز از این اقدام حمایت می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان: نقش حمایتی خود را از ناجا ادامه خواهیم داد

نماینده ولی فقیه در استان کرمان نیز گفت: ائمه جمعه از حامیان جدی نیروی انتظامی هستند و ما همچنان نقش حمایتی و تبلیغی خود را در این زمینه خواهیم داشت.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به سخنان فرمانده نیروی انتظامی در جمع ائمه جمعه سراسر کشور گفت: سردار اشتری نکات بسیار خوب و امید بخشی را در زمینه برخورد با قانون شکنان و هنجارشکنان مطرح کردند.

وی ادامه داد: در راستای برخورد با ناهنجاری ها دو اتفاق باید بیافتد؛ یکی اینکه باید مکانیزم برخورد را کاملا مورد توجه قرار دهیم و هر چه می توانیم یک مکانیزم تعریف شده، فراگیر و منطقی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به مطلب فوق افزود: دیگری اینکه کسانی که در این صحنه های ورود پیدا می کنند مورد حمایت جدی واقع شوند؛ به این معنی کسانی که در چهار چوب قانونی وارد یک مجموعه می شوند برای اینکه از قانون وشرع حمایت کنند؛ باید مورد حمایت جدی دیگران قرار بگیرند و  امیدوارم این مسئله (برخورد با قانون شکنان و هنجار شکنان) در همه اتفاق بیافتد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با بیان اینکه ما در برخود با قانون شکنان و هنجار شکنان از ابتدا در کنار ناجا بوده ایم، تصریح کرد: مطمئنا تا پایان خط نیز در زمینه برخورد با قانون شکنان و هنجار شکنان خواهیم ماند.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: ائمه جمعه از حامیان جدی نیروی انتظامی هستند و ما همچنان نقش حمایتی و تبلیغی خود را در این زمینه خواهیم داشت.

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان: برخورد نیروی انتظامی با هنجار شکنان مورد حمایت همه ائمه جمعه کشور است

نماینده ولی فقیه در استان همدان هم گفت: سخنان سردار اشتری مبنی بر اینکه با هنجارشکنان برخورد میکنند در حیطه قانون و با رعایت همه مسائل حقوقی بوده و مورد حمایت همه ی ائمه جمعه و فعالین فرهنگی کشور است.

آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، با اشاره بر سخنان اخیر سردار اشتری، فرمانده ناجا در جمع ائمه جمعه گفت: سخنان سردار اشتری مبنی بر اینکه با هنجارشکنان برخورد میکنند مورد حمایت همه ی ائمه جمعه و فعالین فرهنگی کشور هست.

وی با تاکید براینکه برخورد هایی که تا کنون با برخی از ناهنجاری ها رخ داده در حیطه قانون و با رعایت همه مسائل حقوقی و قابل دفاع بوده و هست افزود: تصدیق فرمانده ناجا این بود که به قانون عمل میکنیم و مسئله رعایت قانون مورد حمایت همه ائمه جمعه می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه در بحث مقابله با ناهنجاری ها به صرف رفتار های سلبی که گاهی نیروی انتظامی دارد نمیشود اکتفا کرد یاد آور شد: ما علاوه بر این مسئله نیازمند فعالیت های ایجابی هستیم و باید قوی تر در عرصه کارهای فرهنگی ورود پیدا کرده و تبیین داشته باشیم.

وی، کار فرهنگی در جامعه و دفاع از ارزش هارا لازم دانست و گفت: نیروی انتظامی فقط در بخشی از کارها میتواند فعالیت کند و نمیشود از نیروی انتظامی انتظار داشته باشیم که همه ی فعالیت ها و تقابل با ناهنجاری ها را بر عهده بگیرد.

آیت الله شعبانی، با اشاره بر اینکه ارگان های فراوان دولتی و نهادهای فرهنگی زیادی در کشور داریم ادامه داد: همه ارگان ها و مراکز فرهنگی موظف هستند برای تقابل با ناهنجاری ها ورود پیدا کنند و اتفاقا عرصه فعالیت نهاد های فرهنگی و ارگان های حاکمیتی ما بیشتر از نیروی انتظامی است.

 

امام جمعه موقت سمنان: پلیس مقتدر، نیاز همیشگی جامعه است

امام جمعه موقت سمنان هم با اشاره به اینکه برخورد قاطع با متخلفان باید در جامعه صورت گیرد، گفت: از مجریان قانون حمایت می کنیم.

حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت گفت: قانونی که در جامعه وضع می شود همیشه مورد احترام است و قوانینی که در نظام جمهوری اسلامی وضع می شود جنبه شرعی به خود می گیرد.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه اگر قانون از نظر کیفیت دارای اشکالاتی باشد از بی قانونی به مراتب بهتر و باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: کسانی که در هر زمینه قانون را رعایت نکند در واقع به حرمت خود توهین کرده و آن را از بین می برند.

مهدوی نژاد مطرح کرد: ما باید برای آن که در جامعه قانون شکنی صورت نگیرد و حرمت قوانین و مقررات حفظ شود، بازدارندگی جرم های موجود در جامعه ایجاد شود تا به هر نحوی افراد آمادگی برای تخلف نداشته باشند.

وی در خصوص قانون جزایی در اسلام، تاکید کرد: به قوانین جزایی اسلام که نگاه بیاندازیم هرچند افراط جرم سخت است اما وقتی یک جرم ثابت شد برای اجرای حکم نباید دلسوزی کرد پس در قوانین جزایی اسلام هم به بازدارندگی تاکید شده است.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه در زمان برخورد با متخلفان برخی افراد شروع به جو سازی در جامعه می کنند، عنوان کرد: این افراد آن هایی هستند که نمی خواهند قانون در جامعه اجرا شود و از چنگ قانون و مقررات فراری هستند،  و از طریق فضای مجازی، رسانه ها و روزنامه ها و گاهی اوقات متاسفانه با استفاده از بودجه های دولتی در زمان اعمال قانون شروع به جو سازی می کنند.

مهدوی نژاد با اشاره به اینکه در جامعه باید زمینه آمادگی اینکه به مجریان قانون اعتماد پیدا کنیم نهادینه شود، تاکید کرد: مجریان قانون اعم از پلیس، قاضیان و... باید مقتدر باشند و بتوانند قانون را با جدیت اجرا کنند تا از جو سازی قانون شکنان در جامعه جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه جو سازی ها که زمینه ساز سست کردن اجرای قانون هستند و باید قوانینی برای این جرم ها وضع شود، عنوان کرد:برخورد با متخلفان باید در جامعه محکم اجرا شود و از افرادی که با متخلفان برخورد می کنند حمایت می کنیم.

 

امام جمعه شهرستان رابر: ائمه جمعه، هم صدا حمایت خود را از پلیس اعلام کردند

امام جمعه شهرستان رابر هم  گفت: ۹۰۰ ائمه جمعه حاضر در بیست و چهارمین اجلاس ائمه جمعه همصدا حمایت خود را از این سردار عزیز(اشتری) بیان کردند.

حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان رابر درگفت و گو با خبرنگار راه آرمان با اعلام حمایت از مواضع سردار اشتری درباره برخورد با هنجار شکنان و قانون شکنان اظهار داشت: درسمینار ائمه جمعه سراسر کشور که  بیست و چهارمین اجلاس ائمه جمعه در تهران برگزار شد سردار اشتری یکی از سخنرانان این همایش بود.وی افزود: در این اجلاس سردار اشتری بعضی از قوانین هنجار شکن را مطرح کرد که ۹۰۰ ائمه جمعه حاضر در این اجلاس نیز همصدا حمایت خود را از سردار اشتری بیان کردند.

امام جمعه رابر، با بیان اینکه متاسفانه بعضی دنبال نا بهنجاری وهنجار شکنی هستند، عنوان داشت: سردار عزیز اقدامات خوبی انجام  داده اند که بخشی از آن را برای ائمه جمعه مطرح  کردند؛ با این اقدام سردار اشتری یکی از ائمه جمعه حاضر در این اجلاس بیان کرد که هر فرمانده  نیروی انتظامی می تواند نقش یک ائمه جمعه را ایفا کند.

وی خاطر نشان کرد: امید دارم این طرح دراستان ها و مراکز شهرستان ها اجرا  شود و به قطع و یقین مورد حمایت ائمه جمعه  سراسر کشور خواهد بود.

 

امام جمعه فردوس: نهادهای مختلف، باید با پلیس همراهی کنند

امام جمعه فردوس هم در این باره  گفت: ائمه جمعه در کنار نیروهای انتظامی تبلیغات لازم را خواهند کرد تا فضای سالمی در جامعه ایجاد شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص سخنان سردار اشتری در جمع ائمه جمعه سراسر کشور، اظهار کرد: برنامه‌های مدونی برای مقابله با هنجارشکنان در نظر گرفته شده است و نیاز است جلوی نابسامانی‌های هدف‌دار و طراحی شده از سوی دشمن گرفته شود.

وی افزود: مطمئنا هیچ‌کس نمی‌خواهد با نقشه‌های دشمن همراهی کند و بی‌اطلاعی و گاهی غفلت منجر به رفتاری ناپسند می‌شود که نیاز به تذکر دارد.

امام جمعه فردوس گفت: سردار اشتری فرمانده‌ای است که مسائل را با قاطعیت پیگیری می‌کند و به نظر می‌رسد سردار بتواند اجماع جهت مقابله با هنجارشکنان را در ادارات مختلف ایجاد کند.

بابایی ادامه داد: بایستی نهادهای مختلف همکاری‌های لازم را در برخورد با هنجارشکنان داشته باشند تا فضای جامعه اسلامی، سالم و بی‌مسئله باشد.

وی تصریح کرد: ائمه جمعه در خطبه‌های نماز جمعه در راستای رسیدن به جامعه سالم و مطلوب کمک خواهند کرد و آگاهی‌های لازم را به مردم خواهند داد و مردم نیز بدانند تصمیمات ناجا جهت جلوگیری از مفاسد سازماندهی شده است.امام جمعه فردوس عنوان کرد: پس از سخنرانی سردار اشتری در جمع ائمه جمعه سراسر کشور، ائمه جمعه یکپارچه تأیید کردند و قول همکاری برخورد با قانون‌شکنان را دادند.وی بیان کرد: قطعا ائمه جمعه در کنار نیروهای انتظامی تبلیغات لازم را خواهند کرد تا فضای سالمی در جامعه ایجاد شود.

 

امام جمعه سنندج: نیروی انتظامی نباید احساس کند که تنهاست

امام جمعه سنندج نیز  ابراز داشت: اینکه سکوت در برابر هنجارشکنی و اعتراض به برخورد با آن در بین مسؤولین نوعی ابزار برای پیشبرد اهداف سیاسی قلمداد شود پسندیده نیست و معنویت جامعه را خدشه دار می کند.

ماموستا عبدالرحمان خدایی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: بنده به عنوان امام جمعه شهر سنندج مواضع سردار اشتری را تأیید می کنم و باید قبول کرد که نیروی انتظامی ما در برخورد با هنجارشکنان تنهاست و برخی دستگاه های ذی‌ربط با این ارگان تعامل و همکاری ندارند.

وی افزود: شاید در مرحه عمل برخود با هنجارشکنان و قانون شکنان وظیفه نیروی انتظامی باشد اما باید قبول کرد که در گام اول باید هنجار شکنی توسط آمران به معروف وناهیان از منکر تذکر داده شود.

ماموستا خدایی ادامه داد: دستگاه های دولتی از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد نیز باید خود را دخیل در این مووضع بداند و با فرهنگ سازی جلو برخی ناهنجاری ها را بگیرد.

امام جمعه سنندج ابراز داشت: اینکه سکوت در برابر هنجارشکنی و اعتراض به برخورد با آن در بین مسؤولین نوعی ابزار برای پیشبرد اهداف سیاسی قلمداد شود پسندیده نیست و معنویت جامعه را خدشه دار می کند.

وی افزود: ائمه جمعه پشتیبان و حامی دلسوزان نظام از جمله نیروی انتظامی در برخورد با قانون شکنی هستند.

 

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز: اعتماد مردم، همچنان بر اعتبار پلیس می افزاید

مولوی رسولی زاده، امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز هم در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: پلیس نباید با تعدی گران به حقوق مردم تعارف داشته باشد و با قانون شکنان مقابله کند.

وی با بیان اینکه شبیخون فرهنگی دشمن هر روز پیچیده تر می شود، افزود: در این راستا علما و مسئولان باید هر آنچه در توان دارند را بکار گیرند تا مانع حرکت های ضد فرهنگی و دینی دشمن شوند چرا که دشمنان از هر فرصتی استفاده کرده و قصد نفوذ در فکر و ذهن جامعه را دارند.

 امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز  با تاکید بر این مطلب که امروز امنیت ایران اسلامی زبانزد خاص و عام است، افزود: این اقدام نیروی انتظامی در برخورد با قانون شکنان و بدحجابی نشان از آن دارد که این نهاد پاسدار ارزش های انقلاب است.

وی با بیان اینکه کم کاری برخی از مسئولان به مقوله بی حجابی دامن زده است، اذعان کرد:  بی حجابی بر گرفته از فراهنگ غربی است که باید در راستای آن اقدامات موثری برداشت.

 

امام جمعه جاجرم: ناجا در صف اول مبارزه با قانون شکنان است

امام جمعه شهرستان جاجرم نیز با اعلام حمایت قاطع از سخنان سردار اشتری در خصوص مبارزه با هنجارشکنان گفت: نیروی انتظامی در صف اول برخورد با قانون شکنان است.

حجت الاسلام موسوی، امام جمعه جاجرم در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهارکرد: یکی از رسالت اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ترویج خوبی ها یعنی امر به معروف و از طرفی دیگر نهی از منکر و مبارزه با زشتی ها و نابه هنجاری ها و منکرات است.

وی با بیان این نکته که نهی از منکر مراتبی دارد، ابراز داشت: در مرحله اول ارشاد تذکر لسانی و در صورت تکرار برخورد قانونیست.

حجت الاسلام موسوی با بیان این نکته مهم که باید سنگر ها را حفظ کنیم و از تسامح و تساهل دوری کنیم، افزود: عقب نشینی سنگر به سنگر ما را از آرمان های انقلاب اسلامی دور می کند و دشمن هم به دنبال همین مسئله است.

وی ضمن درخواست جدی از نیروی انتظامی در برخورد با هنجار شکنان گفت: وظیفه خود می دانیم از کسانی که در عرصه های مختلف امنیت را برقرار می کنند و مشغول مبارزه  با هنجار شکنان هستند، حمایت کنیم و قطعا حمایت بسیجیان ائمه جمعه و مردم را دارا خواهند بود.رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جاجرم با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در صف اول مبارزه با قانون شکنان است خاطرنشان کرد: وقتی از امنیت صحبت می کنیم منظورمان امنیت همه جانبه است و این امنیت همه جانبه میسر نیست مگر اینکه نیروی انتظامی به وظیفه ذاتی خودش عمل کند و هم همه ما وظیفه داریم از مجریان قانون حمایت کنیم تا در همه جهت محیطی امن برای کشور ایجاد شود.

 

امام جمعه بندر چارک: برخورد قاطعانه با قانون شکنان، آسایش مردم را فراهم می کند

امام جمعه بندر چارک نیز گفت: برخورد قاطعانه با هنجار شکنان آرامش و آسایش مردم را فراهم میکند و نه تنها روحانیت و ائمه جمعه بلکه سراسر مردم کشور باید موافقت خود را برابرمواضع سردار اشتری نسبت به برخورد با هنجارشکنان و ناقضان قانون موافقت و حمایت خود را ابراز کنند.

حجت الاسلام و المسلمین کثیر،  امام جمعه بندر چارک در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: وظیفه نیرو انتظامی ایجاد آرامش ،آسایش و امنیت در کل کشور است ؛ چنانچه افرادی باشند که امنیت و آرامش مردم را سلب کنند باید با فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر سعی بر اصلاح شدن وی کنند لکن در غیر این صورت با وی باید برخورد جدی و قاطع صورت گیرد.

امام جمعه بندر چارک تصریح کرد: برخورد قاطعانه با هنجار شکنان آرامش و آسایش مردم را فراهم می کند و نه تنها روحانیت، ائمه جمعه بلکه سراسر مردم کشور باید موافقت خود را برابرمواضع سردار اشتری نسبت به برخورد با هنجارشکنان و ناقضان قانون موافقت و حمایت خود را ابراز کنند.وی با تاکید براینکه برخورد با هنجارشکنان تنها وظیفه نیرو انتظامی نیست افزود: نیرو انتظامی به عنوان یک نهاد امنیتی و اجرایی تنها بخشی از این وظیفه را انجام میدهد و بخش دیگر این وظیفه برعهده روحانیت،ائمه جمعه است که باید مردم را نسبت به این موضوع آگاه و ارشاد سازند در این بین خانواده ها،مدارس،دانشگاه ها، کانون های فرهنگی و آموزشی و پرورشی هم نقشی پررنگ در بحث آگاه سازی این موضوع دارند.

 

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز: همه ما یاریگر پلیس هستیم

در همین حال مولوی حسن زهی، امام جمعه شهرستان هامون هم در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون ضمن حمایت و تشکر از فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر برخورد با قانون شکنان افزود: این اقدام در ارستای ایجاد امنیت است و باید با مخلان برخورد قانونی شود.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان از هر فرصتی برای رسیدن به مقاصد شوم خود استفاده می کنند، گفت: باید همه مسئولان و علما در این زمینه یاری گر پلیس شوند چرا که بی حجابی امروز جامعه نتیجه به عدم مدیریت صحیح  برخی از مسئولان است.

مولوی حسن زهی با بیان اینکه اسلام به عنوان دین کامل و جامع برای حجاب معیارهای شفافی ارائه کرده است، افزود: حجاب و پوشش اسلامی به قدری است که خداوند متعال در بسیاری از سوره‌های قرآن از آن به عنوان یک ضرورت یاد می‌ کند و آن را حافظ انسان در برابر بسیاری از بیماری های جسمی، روانی و جنسی می ‌داند.

 

امام‌جمعه چگنی: برخورد پلیس با قانون شکنان، نوعی غیرت دینی است

امام‌جمعه شهرستان چگنی نیز گفت: نیروی انتظامی وظیفه خود را به‌خوبی انجام داده است و قاطعانه از مواضع سردار اشتری در مقابل قانون‌شکنان حمایت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام محمد سوری در گفت‌وگو با سفیر افلاک، بابیان اینکه از حرکت انقلابی و دینی مأموران ناجا در برخورد با هنجارشکنان دفاع می‌کنیم اظهار داشت: در برهه‌ای که دشمنان اسلام و منافقین نیروهای امنیتی ما را همه‌جانبه تخریب می‌کنند از حرکت انقلابی و دینی مأموران ناجا در برخورد با قانون‌شکنان حمایت می‌کنیم.

وی افزود: برخورد این عزیزان باکسانی که با هنجارشکنی می‌کنند و قانون را زیر پا می‌گذارند نوعی غیرت دینی است؛ همه باید با افراد هتاک برخورد کنند تا شاهد بی‌احترامی به آموزه‌های دینی نباشیم.

امام‌جمعه شهرستان چگنی عنوان کرد: نیروی انتظامی باوجود مشکلات فراوان، وظیفه خود را به‌خوبی انجام داده است و ما ائمه جمعه از حامیان نیروی انتظامی هستیم و نقش «حمایتی و تبلیغی» در این زمینه را خواهیم داشت.وی بابیان اینکه از سردار اشتری تشکر می‌شود گفت: قاطعانه از مواضع سردار اشتری در مقابل قانون‌شکنان که در همایش سراسری ائمه جمعه کشور مطرح کردند حمایت می‌کنیم.
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما