شناسهٔ خبر: 34278171 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

آغاز مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروهای مسلح

گروه مسابقات ــ سی‌و‌دومین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروهای مسلح با رقابت 230 متسابق آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا؛ سی‌ودومین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروهای مسلح، از امروز، اول مردادماه در ستاد فرماندهی ناجا آغاز شد و تا فردا ادامه خواهد داشت و اختتامیه این مسابقات نیز صبح پنجشنبه، سوم مردادماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات با راهیابی 230 نفر از کارکنان پایور و وظیفه سپاه پاسداران اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی انتظامی در 10 رشته قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ 5، 10، 15 و 20 جزء و حفظ کل، اذان و درک مفاهیم سطح یک(زیر دیپلم) و مفاهیم سطح دو (بالای دیپلم) براساس تفسیر جزء 21 تفسیر نمونه برپا خواهد شد.

بنا بر گفته سرهنگ محمد بهرامی، جانشین تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا و رئیس کمیته فنی داوران «این رقابت‌ها از صبح امروز، در رشته‌های حفظ پنج جزء کارکنان پایور و وظیفه، رشته ترتیل کارکنان وظیفه آغاز شد و رقابت‌ها در نوبت عصر در بخش قرائت تحقیق و اذان کارکنان پایور و حفظ 10 جزء کارکنان پایور و وظیفه ادامه پیدا می‌کند».

وی با اشاره به اینکه رقابت در رشته مفاهیم در قالب سؤالات تستی و تشریحی صبح دوم مردادماه انجام می‌شود، ادامه داد: همچنین این رقابت‌ها، دوم مردادماه در رشته‌های ترتیل، حفظ 15 و 20 جزء و حفظ کل در دو بخش کارکنان پایور و وظیفه و رشته قرائت تحقیق کارکنان وظیفه است. طی آیین اختتامیه از 30 نفر از برگزیدگان بخش کارکنان وظیفه و 30 نفر از برگزیدگن کارکنان پایور به تفکیک هر رشته با اهدای هدیه و لوح سپاس تجلیل به عمل می‌آید.

یادآور می‌شود، این دوره از مسابقات را 20 نفر از داوران ممتاز و بین‌المللی نیروهای مسلح و کشوری قضاوت می‌کنند. همچنین اساتید راهنما با حضور در سالن مسابقات به تحلیل تلاوت‌ها و اجرای قاریان و حافظان می‌پردازند.
انتهای پیام

نظر شما