شناسهٔ خبر: 34275446 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

خدمت به انقلاب بازنشستگی ندارد/افتخارم این است که خاک خورده دوران دفاع مقدس هستم

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده ضمن تجلیل از مقام جانبازان و ایثارگران، خطاب به آنها، گفت: گاهی گمان نکنید که بازنشسته شده اید، زیرا جهاد در راه خدا و خدمت به انقلاب بازنشستگی ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین « محمد عبادی زاده » در دیدار خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مسئولان اداره کل آثار و کنگره شهدای استان هرمزگان اظهار کرد: شما عصاره های 40 سال خدمت و فداکاری در مسیر انقلاب اسلامی ‌هستید و درگام اول خود شما در نهادهای انقلاب فعالیت داشتید اما در گام دوم ماموریت شما، شکل دیگری است.

 

وی با بیان اینکه افتخارم این است که خاک خورده هشت سال دفاع مقدس هستم، افزود: شماها جانبازان و ایثارگران، درخت انقلاب را آبیاری کردید و امروز این درخت به ثمر نشسته است.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه جمع شما جمع عزیزی است و من شما را از خود می دانم، اذعان کرد: گام دوم، فرصت ارزشمندی است و اساسی ترین برجستگی آن، محور بودن استفاده از جوانان است که نیازمندان تجربیات شما هستند.

 

وی با بیان اینکه ما به یک سرچشمه انقلاب را آبیاری می کند متصل هستیم و آن برکت وجود شهداست، تصریح کرد: اگر امروز مشکلاتی داریم، به دلیل فراموش کردن این انسان های فداکار است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با تاکید بر اینکه شما نباید فکر کنید که بازنشسته شده‌اید زیرا خدمت به انقلاب بازنشستگی ندارد، گفت: جهاد پایان و بازنشستگی ندارد و تا روزی که انسان میخ واهد بمیرد باید جهاد کند، امروز جامعه بیش از هر روز نیازمند جهاد است.

 

وی با تاکید بر اینکه شما باید در کنار جوانان باشید و آنان را حمایت کنید، افزود:  در بیانیه گام دوم انقلاب از جوانان به عنوان ظرفیت های بسیار خوبی نام برده شده است و باید از آنان حمایت کنیم.

 

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش خطاب به خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، عنوان کرد: بنده نیز به نمایندگی از شما این مسئولیت را قبول کردم و خودم را بی نیاز از کمک و هم فکری شما نمی بینم.

 

وی با بیان اینکه دوره جدید، دوره برنامه است و در گام جدید باید با برنامه جلو رفت، اظهار کرد: بنده نیز برنامه اولیه‌ استان هرمزگان را ارایه داده ام.

 

عبادی زاده با ذکر این نکته که ما باید در راستای عملیاتی کردن و به نتیجه رساندن بیانیه گام دوم وارد میدان شویم، تاکید کرد:  نباید در راه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به انتظار بعضی ها بنشینیم و اجازه بدهیم سخنان رهبری بر روی زمین بماند.

 

وی تصریح کرد: این بیانیه یک چشم انداز 40 ساله است که انشالله چهل سال زمان نخواهد برد و زودتر به وقوع خواهد پیوست.

 

 

 

نظر شما