شناسهٔ خبر: 34272509 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

ناتوانی در پرداخت وجه چک جهیزیه خواهر، دو برادر را روانه زندان کرد/ خیرین یاریگر آزادی زندانیان نیازمند باشند

دو برادر تبریزی که به منظور تامین هزینه جهیزیه خواهرشان، به پشت‌نویسی چک جهت خرید اجناس اقدام کرده بودند در پی عدم توان پرداخت بدهی، راهی زندان شدند.

صاحب‌خبر -
هزینه جهیزیه، دو برادر را روانه زندان کرد / خیرین یاریگر آزادی زندانیان نیازمند باشند / چشم انتظاری دو برادر تبریزی برای آزادیبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، سال ۹۶ و در روز‌های بارانی بهار دلنشین برادران تبریزی که یکی متولد ۱۳۶۴ و دیگری ۱۳۶۵ بوده جهت خرید جهیزیه برای خواهرشان، از طریق دسته چک مادر اقدام کرده بودند، اما فروشنده لوازم خانگی از قبول چک بدون پشت نویسی شده امتناع می‌کند که در این صورت دو برادر چک را پشت نویسی کرده و تحویل فروشنده می‌دهند.

در پی عدم توان پرداخت وجه چک، فروشنده از این دو برادر شکایت کرده و در نهایت هر دو برادر به علت عدم توان پرداخت بدهی ۲۰ میلیونی از اردیبهشت ماه سال ۹۸ روانه زندان می‌شوند.

یکی از این دو برادر متاهل بوده و مادر خانواده نیز پیر و بیمار است؛ همچنین یک خواهر مجرد دیگر نیز در خانه داشته و هر دوی این خانواده‌ها در منزل استیجاری سکونت دارند.

البته مبلغ ناچیزی ارث پدری نیز به این برادران رسیده بود که در کنار چک ۲۰ میلیونی، آن مبلغ را نیز جهت خرید جهیزیه برای خواهر هزینه کرده بودند.

طبق آخرین استعلام به عمل آمده بدهی این مددجویان برابر با ۲۰۰ میلیون ریال اعلام شده است و بر اساس همین خیرینی که تمایل دارند در آزادی این دست از زندانیان سهیم باشند، می‌توانند با روابط عمومی ستاد دیه استان آذربایجان شرقی تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام /

نظر شما