شناسهٔ خبر: 34272332 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت دو پدر شهید

رئیس جمهور در پیام های جداگانه در گذشت پدران شهیدان خدابنده لو و نور را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 حجت الاسلام و المسلمین روحانی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج محمدحسین خدابنده لو، پدر شهیدان والامقام مرتضی، علی، لیلا، غنچه، زهرا و همسر شهیده جهان عباسی، از درگاه ایزدمنان برای وی، علو درجات و همجواری با روح بلند شهدای گرانقدرش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.
 
در این پیام آمده است؛ درگذشت مرحوم حاج محمدحسین خدابندهلو، پدر شهیدان والامقام مرتضی، علی، لیلا، غنچه، زهرا و همسر شهیده جهان عباسی، موجب تأثر خاطر شد.
 
این پدر فداکار که علاوه بر همسر، پنج فرزند عزیز خود را نیز در جریان بمباران هوایی شهر همدان توسط دشمن بعثی از دست داد، صبورانه فراق عزیزان خود را تحمل کرد و نام نیکی از خود به یادگار گذاشت.
 
اینجانب ضایعه وارده را به مردم قدرشناس همدان و خانواده گرامی آن مرحوم تسلیت میگویم و از درگاه ایزدمنان برای ایشان، علو درجات و همجواری با روح بلند شهدای گرانقدرش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.
 

رئیس جمهور در پیام دیگری با تسلیت درگذشت مرحوم حاج اکبر نور، پدر شهیدان گرانقدر فرزانه، کشور و شاهپری نور و همسر شهیده سلطان علیداد، از درگاه خداوند متعال برای وی رحمت و غفران واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.
 
روحانی در این پیام نوشت؛ درگذشت مرحوم حاج اکبر نور، پدر شهیدان گرانقدر فرزانه، کشور و شاهپری نور و همسر شهیده سلطان علیدادی، موجب تأثر خاطر شد.
 
بیشک این پدر فقید که پس از سالها تحمل رنج و فراق عزیزان خود، دار فانی را وداع گفت، در سرای باقی با روح مطهر و طیبه شهیدانش محشور و همجوار خواهد شد.
 
اینجانب مصیبت وارده را به مردم مقاوم اهواز و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت میگویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و غفران واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

نظر شما