شناسهٔ خبر: 34270695 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف بیش از ۲۰ دستگاه استخراج ارز در کازرون/توقیف ۱۷ دستگاه موتور و پنل کولر قاچاق

مهم‌ترین حوادث امروز یکم مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه یکم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۲۰ دستگاه استخراج ارز در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از کشف ۲۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۴ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی نژاد اظهار کرد: ماموران انتظامی کازرون با انجام کار اطلاعاتی، از دپوی یک محموله ارز دیجیتال در منزل مسکونی در یکی از مناطق روستایی این شهر مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک خودرو که در حیاط منزل پارک بود تعداد ۲۵ دستگاه استخراج ارز دیجال کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال کشف شده، ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

توقیف ۱۷ دستگاه موتور و پنل کولر قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان گراش از کشف ۱۷ دستگاه موتور و پنل کولر گازی و یک عدد ماکرو ویو خارجی قاچاق به ارزش ۸۶۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمد جواد اسلامی مهر فرمانده انتظامی شهرستان گراش گفت: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچیان، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ سواری وانت پراید مشکوک و آن‌ها را متوقف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودروها، ۱۷ دستگاه موتور و پنل کولر و یک عدد ماکرو ویو خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند، تصریح کرد: ارزش ریالی اموال کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۸۶۰ میلیون ریال برآرد شده است.

سرهنگ اسلامی مهر بیان کرد: جلوگیری از رسیدن قاچاقچیان به اهداف شوم، آرامش و آسایش شهروندان و برخورد با قاچاقچیان و متخلفان، افتخاری بس عظیم برای پلیس است و نیروی انتظامی در تحقق این هدف از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم تریاک در فسا

فرمانده انتظامی فسا از کشف ۵۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی فسا اظهار کرد: به منظور مبارزه با سوداگران مرگ و برخورد با عناصر قاچاق مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان فسا با انجام یکسری کار‌های اطلاعاتی از حمل و جا به جایی محموله تریاک با استفاده از یک خودرو مطلع شدند.

وی با بیان اینکه ماموران به محل مورد نظر اعزام و راننده با مشاهده خودرو پلیس و بدون توجه به دستور اقدام به فرار کرد، افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و با توجه به کوهستانی بودن منطقه، راننده با پرتاب بسته‌های مواد مخدر به بیرون متواری شد.

سرهنگ رستمی با اشاره به اینکه در پاکسازی از محل تردد خودرو، میزان ۵۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد، افزود: تلاش برای دستگیری متهم متواری همچنان ادامه دارد.

توقیف سمند حامل ۲۶۴ هزار نخ سیگار قاچاق

فرمانده انتظامی فیروزآباد از کشف ۲۶۴ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۶ میلیون ریال در بازرسی از یک سواری سمند خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در محور عسلویه- فیروزآباد به یک سواری سمند مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۲۶۴ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده، یک میلیارد و ۵۶ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و اخلال گران نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

انتهای پیام/چ

نظر شما