شناسهٔ خبر: 34269545 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

با صدور پیامی؛

سرلشکر باقری انتصاب نماینده ولی فقیه در هرمزگان را تبریک گفت

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده به نمایندگی ولی فقیه در استان هرمزگان و امامت جمعه بندرعباس را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار سرلشکر محمد باقری در این پیام انتصاب حجت الاسلام عبادی زاده که از چهره‌های خدوم، دلسوز و برخوردار از روحیه انقلابی و زیور اخلاق به شمار می رود، به سمت «نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس» توسط مقام عظمای ولایت و رهبری (مدظله‌العالی) را تبریک  گفت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این پیام اظهار داشت: بی شک حضور و نقش آفرینی های آن روحانی مخلص و بهره مند از پایگاه اجتماعی والا در استان افتخارآمیز هرمزگان و خطه ساحلی خلیج فارس و دریای عمان، ذخیره و پشتوانه‌ای ارزنده برای موفقیت در بسط و تعمیق معارف انقلابی و اسلامی در آن منطقه حساس خواهد بود.

در پیام رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح شده است:‌ حضور وی همچنین موجب انسجام و راهبری ظرفیت‌های استان در مسیر تقویت جریان انقلابی با حضور بالنده اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان مومن، پرشور و آینده‌ساز و تاکید بر ارتباط و همفکری با علمای حوزه، برجستگان دانشگاه و مسئولان دولتی و اثرگذاران اجتماعی و تحقق انتظارات و توصیه های ولی امر مسلمین خواهد بود.

سرلشکر باقری در این پیام همچنین دوام توفیقات حجت الاسلام عبادی زاده در این مسئولیت خطیر تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و سایه سار منویات و رهنمودهای حکیمانه نایب بر حقش مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

نظر شما