شناسهٔ خبر: 34268334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

چتر حمایتی بیمه سلامت بر سر مددجویان یزدی

خبرگزاری صداوسیما

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد: بیش از سه هزار مددجوی یزدی از خدمات بیمه سلامت بهره مندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدحسین جمال پور با اشاره به انتقال بیمه مددجویان شهری کمیته امداد امام خمینی (ره) به بیمه سلامت، گفت: هم اکنون سه هزار و 382 مددجو زیرپوشش بیمه سلامت هستند و خدمات بیمه ای رایگان دریافت می کنند.
وی با بیان مجموعه فعالیت‌های این نهاد در بخش بهداشت و بیمه مکمل مددجویان گفت: در سه‌ماهه نخست امسال ۱۱۵ میلیون تومان در قالب بیمه مکمل درمانی به مددجویان پرداخت و همچنین در این مدت ۲۵ میلیون تومان در بخش بهداشت مددجویان هزینه شد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه ۵۶۱ بیمار صعب‌العلاج از حمایت های بیمه ای و درمانی این نهاد بهره مند هستند، گفت: در سال گذشته ۳۶۰ میلیون تومان از سوی نیکوکاران یزدی به بیماران نیازمند در قالب طرح «شفا» کمک شد.

طرح شفا، طرحی است که بر اساس آن مردم خیراندیش می‌توانند به‌عنوان حامی، تأمین مالی بخشی از هزینه‌های معالجه و درمان بیماران خاص، صعب‌العلاج و پرهزینه که نیازمندی آن‌ها به تائید اداره پذیرش و مددکاری امداد رسیده است را متقبل شوند.

 

نظر شما