شناسهٔ خبر: 34268311 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معرفی دستاوردهای استارتاپی در الکامپ ۲۰۱۹

30054

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ محلی بود تا شرکت‌های فعال خدمات خود را به مشتریان ارائه دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، ارائه خدمات، مشاوره، تسهیلات ویژه از سوی برخی شرکت‌های فعال در حوزه الکترونیک و نرم‌افزار و همچنین استارتاپ‌ها باعث شده تا الکامپ بسیار پرطرفدار باشد. در ادامه نگاهی به برخی تسهیلات شرکت‌های حاضر در الکامپ خواهیم داشت.

* واردات بهترین برندهای دنیا

ناصر مقدم، مدیر بخش مشتریان شرکت آداک فناوری مانیا در حاشیه الکامپ بیان کرد: این شرکت در زمینه محصولات انترپرایز از جمله سرور، سوویچ‌ها و استوریج‌ها از برندهای مطرح دنیا استفاده می‌کند.

این مجموعه در زمینه واردات این محصولات و ارائه خدمات پس از فروش فعالیت دارد. یکی از معتبرترین مراکز خدمات پس از فروش است که تعمیرات برد الکترونیکی این محصولات را به‌صورت منحصربه‌فرد انجام می‌دهد.

در کنار این اقدامات مجموعه، بخش دیگری به نام مانیا پلاس وجود دارد که در زمینه آموزش دیتاسنترها فعالیت می‌کند.

*تولید صندوق‌های مکانیزه

محمد متشرعی، مدیرعامل شرکت ترنا سیستم در حاشیه الکامپ بیان کرد: این مجموعه برای اولین بار با یک کار صنفی توانست سالن تخصصی صندوق‌های مکانیزه فروش را به اختصاصی در الکامپ راه‌اندازی کند.

این مجموعه تولیدکننده صندوق‌های مکانیزه فروش با برند ایرانی بایامکس است. حوزه فعالیت آن در زمینه طراحی و تولید کیوسک‌های سفارش گیر است. صندوق فروشگاهی به‌عنوان یک ابزار مدیریت کسب‌وکار چند سالی است به‌صورت جدی در کشور مطرح‌ شده است. این مجموعه نیز کار خود را در این زمینه ابتدا به‌عنوان مجموعه وارداتی شروع کرد اما حدود ١/٥ سال است فاز تولیدی را آغاز کرده است. این صندوق‌ها از دو مزیت برخوردار هستند، اول آن که تولید و طراحی آن‌ها بر اساس نیاز بازار داخل انجام‌ شده است و دیگر آن است که از طریق شبکه گسترده نمایندگان خدمات در محل به مشتریان ارائه می‌شود.این مجموعه تسهیلات ویژه‌ای برای مشتریان در نظر گرفته است.

*استارتاپ ها توانمند می‌شوند

شیما سادات، استاد مدیر مرکز رشد کارآفرینی و توسعه کسب‌وکارهای شهری اظهارکرد: این مرکز با همکاری شهرداری منطقه ٩ تهران و فدراسیون توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی تاسیس شده است. هدف این مرکز حمایت مالی و معنوی از استارتاپ‌های فعال در حوزه شهری و اقتصاد شهری است.

کار اصلی این مجموعه شناسایی استارتاپ‌ها است تا خدمات لازم از جمله مشاوره با نقشه راه و سرمایه‌گذاری به آن‌ها ارائه ش ود.

این مجموعه در یک دوره سه‌ماهه استارتاپ‌ها را رایگان در فضای کار اشتراکی قرار می‌دهد. مسئله مهم آن است مدیران با تجربه نقاط ضعف را رفع می‌کنند تا مشکلات استارتاپ‌ها در این مرکز رفع شود. هر استارتاپ بر اساس نوع کار خود در بازه ٣ تا ٦ ماهه    مشکلات خود را رفع می‌کنند. در بخش بین‌الملل این مجموعه دارای روابطی است که زنجیره ارتباطی با کشورهای دیگر داشته و استارتاپ‌ها می‌توانند از سرمایه‌گذار خارجی استفاده کنند. در واقع این مجموعه تا مرحله رسیدن به سرمایه‌گذاری استارتاپ‌ها را توانمند می‌کند.

انتهای رپرتاژ خبری

نظر شما