شناسهٔ خبر: 34268178 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در دیداربا مدیر ستاد اقامه نماز استان عنوان شد

فرهنگ غدیر باید به یک گفتمان عمومی تبدیل شود

مدیر ستاد اقامه نمازاستان زنجان صبح امروز به منظور هم افزایی وبرنامه ریزی منسجم ومناسب برای هفته ولایت با مدیر کل کمیته امداداستان زنجان دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان، در این دیدار با قدردانی از اقدامات ستاد اقامه نمازگفت: باید تلاش کنیم که واقعه غدیر دربین مردم نهادینه شده و به یک گفتمان تبدیل شود.

 

«هدایت صفری» افزود: غدیرخم به عنوان مهم‌ترین مسأله جهان اسلام باید به گونه‌ای ترویج شود که همچون سایر اعیاد ملی ومذهبی مثل  ایام محرم  وعید نوروز مردم به صورت خودجوش  وبه عنوان یک فرهنگ اصیل وبدون تبلیغ آن را برگزار نمایند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه به برنامه های این نهاد در هفته امامت و ولایت وعید غدیر خم اشاره کرد و گفت: در این ایام کمیته امداد با برگزاری کلاس های آموزش مهارت های زندگی ،همسرداری وفرزند پروری وفراهم کردن زمینه های ازدواج آسان نسبت به پرداخت کمک هزینه جهیزیه برای فرزندان مددجویان تحت حمایت اقدام می کند.

 

وی همچنین عیادت از بیماران سادات، دلجویی از فرزندان ایتام سادات، اعزام سادات بار اولی به زیارت مشهدالرضا(ع)، تهیه وتوزیع سبد غذایی بین خانواده های سادات، برگزاری همایش تجلیل از حامیان سادات را از برنامه های این نهاد در ایام غدیر برای مددجویان تحت حمایت اعلام کرد.

 

مدیر کل کمیته امداد استان افزود: برای کارکنان کمیته امداد نیز برنامه های متعددی در زمینه های فرهنگی، ورزشی تجلیل از همکاران سادات، اردوهای فرهنگی ، زیارتی و جشنواره های قرآنی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام یوسفی مدیر ستاد اقامه نماز استان نیز با تقدیر از برنامه های کمیته امداد در مناسبت های مختلف گفت: تلاش کنیم که برنامه های هفته غدیر وجشنواره ها وهمایش ها رنگ و بوی غدیر داده و برای همه برنامه های برگزارشده پیوست فرهنگی داشته باشیم.

نظر شما