شناسهٔ خبر: 34267934 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسیر اقتدار سپاه در منطقه ادامه خواهدداشت

بوشهر - ایرنا - امام جمعه دلوار گفت: با عملکرد به موقع و بجا مسیر اقتدار و عزت سپاه در صحنه‌های مختلف منطقه‌ای و جهانی ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام علی زاهد دوست در دیدار با کارکنان گردان امام حسین (ع) دلوار افزود: انقلاب اسلامی، امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و سپاه عزیز نعمت‌های الهی هستند که خداوند متعال به کشور ما ارزانی داشته و ما باید نسبت به آنها حساس باشیم.

وی یادآورشد: عملکرد سپاه در عرصه‌های مختلف باعث اقتدار و عزت نظام شده است.

امام جمعه دلوار اظهارداشت: با عملکرد به موقع و بجا مسیر اقتدار و عزت سپاه در صحنه‌های مختلف منطقه‌ای و جهانی ادامه خواهد داشت.

زاهد دوست با بیان اینکه دشمنان می‌دانند قدرت برتر در منطقه و خلیج فارس در دستان سپاه و نیروهای نظامی ایران اسلامی است، یادآور شد: حرکت سپاه در سرنگونی بهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و مایه مباهات همگان شد.

امام جمعه گفت: با توجه به شکست‌هایی که سپاه به دشمنان داده منطقه و خلیج فارس گورستان ذلت و خواری آمریکا و انگلیس خواهد شد.

وی افزود: وجود یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در لباس مقدس ارتش و سپاه و آمادگی رزمی و دفاعی آنها همیشه دشمنان را به هراس انداخته است.

زاهد دوست توکل به خدا را تنها راه نجات و عزت، استقلال دانست و اظهارداشت: توقیف نفتکش انگلیسی در آب‌های خلیج فارس قدرت و هیمنه پوشالی قدرت استکبار جهانی را به مذلت کشاند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه شهید احمدی جوان (شهید مدافع حرم) ظرفیت عظیمی است که باید وِیژه به آن پرداخته شود، تصریح کرد: می‌توان حداقل دو یا سه دهه کار فرهنگی با اسم و نام این شهید انجام داد و از این طریق جامعه را بیمه کرد.

۶۰۴۵/‏۷۲۱۲

برچسب‌ها:

نظر شما