شناسهٔ خبر: 34267767 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در دیدار با خانواده شهید رضایی عنوان شد:

ادامه دادن راه شهدا وظیفه همه ملت ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در دیدار با خانواده شهید رشید رضایی گفت: ادامه دادن راه شهدا وظیفه همه ملت ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ در آستانه برگزاری یادواره شهدای جامعه عشایری استان و بزرگداشت کنگره 10هزار شهید عشایری کشور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام ) به همراه جمعی از مسئولین با خانواده شهید رشید رضایی دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر در این دیدار، با اشاره به جایگاه رفیع شهدا،  گفت: در جامعه امروزی ارج نهادن به جایگاه شامخ شهدا و پاسداری از خون شهدا نباید برای لحظه ای فراموش شود و ادامه دادن راه شهدا وظیفه همه ملت ایران است .

حجت الاسلام حسینی صدر افزود: شهدا با حضور به موقع و موثر خود در میادین دفاع از اسلام و کیان اسلامی و همچنین دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) دین مبین اسلام را از هر گزندی در امان نگه داشتند و  درس ایثار و از خودگذشتگی را آموزش دادند و امروز افتخار آفرینان جامعه هستند.

حسینی صدر، ضمن قدردانی از خانواده شهید رضایی تصریح کرد: شهیدرضایی و دیگر همرزمانش با حضور در جبهه های حق علیه باطل توانستند در برابر دشمن متجاوز و موردحمایت ابرقدرت ها بایستند و با سلاح ایمان و پیروی از اهل بیت (علیهم السلام) هم نظام نوپای اسلامی ایران را حفظ کنند و هم نگذارند دین اسلام و مذهب تشیع دچار خدشه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه علیرغم همه دشمنی های مستکبرین با نظام جمهوری اسلامی ایران، هیچ یک از کشورها جرات حمله نظامی به این مرز و بوم را ندارند ، ادامه داد: این دستاورد بزرگ نتیجه همان خون هایی است که در دوران جنگ و پس از آن به پای انقلاب ریخته شد.

گفتنی است: شهید رشید رضایی سال 1346 در روستای جوانمردی از توابع شهرستان لردگان به دنیا آمد و سال 65 همراه با شروع خدمت سربازی خود در جبهه حضور پیدا کرد که تیر ماه سال 67 هنگام انجام وظیفه درتیپ 205 ارتش در منطقه شرهانی به شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از 31 سال تفحص و در زاد گاهش به خاک سپرده شد.

نظر شما