شناسهٔ خبر: 34267487 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد خوزستان:

گروه جهادی سلامت دانشگاه آزاد در مناطق سیل‌زده خوزستان خدمت‌رسانی می‌کند

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد خوزستان گفت: گروه جهادی سلامت دانشگاه آزاد از روز گذشته، ۳۱ تیر مشغول خدمت‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده، زلزله‌زده و محروم خوزستان شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا تقیان، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد خوزستان گفت: با توجه به هوای گرم این روز‌های خوزستان و افزایش دمای بالای ۵۰ درجه، گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت خود را از دیروز، ۳۱ تیر در این استان آغاز کرده است.

تقیان با اعلام اینکه این فعالیت تا دهم مرداد در مناطق سیل زده، زلزله زده و مناطق محروم استان ادامه دارد، افزود: این تیم شامل پزشک، ماما، پرستار، دامپزشک و روانشناس است.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد خوزستان تعداد افراد تیم پزشکی را ۳۶ نفر اعلام کرد و گفت: فعالیت این تیم از روز گذشته در سوسنگرد آغاز شده و در هر روز ۳ تیم پزشکی دو منطقه را تحت پوشش قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه کار خدمت رسانی، درمان و ویزیت در ۳ کانکس مجهز در این مناطق انجام می‌شود، اظهار کرد: این کار خیرخواهانه توسط دانشگاه آزاد اسلامی و با مشارکت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد خوزستان افراد تحت پوشش این طرح را در این مدت، حدود حداقل ۵۰۰۰ هزار نفر اعلام کرد و یادآور شد: فعالیت این تیم پزشکی در هفت روز اول با محوریت اهواز و در شیرین شهر و عین دو و سه روز پایانی با مرکزیت مناطق زلزله زده مسجدسلیمان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تیم پزشکی از دانشگاه‌های آزاد خوزستان، کازرون و قم با مشارکت بنیاد احسان در این مناطق کار خدمت رسانی را بر عهده دارند.

نظر شما