شناسهٔ خبر: 34265414 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم زاگرس اسلام آبادغرب حریفان خود را در لیگ برتر هندبال شناخت

کرمانشاه- ایرنا- مراسم قرعه کشی سی و دومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور برگزار و تیم زاگرس اسلام آبادغرب حریفان خود را در این مسابقات شناخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسابقات هندبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در فصل جاری برخلاف سال گذشته در قالب ۲ گروه ۶ و ۵ تیمی برگزار خواهد شد که تیم زاگرس نماینده استان کرمانشاه با سربداران سبزوار، ذوب آهن اصفهان، زغال سنگ طبس، ستارگان دشتستان و نیروی زمینی کازرون در گروه اول قرار گرفته است.

همچنین گروه دوم نیز متشکل از تیم‌های آلومینیوم اراک، فراز بام خائیز دهدشت، نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه سپاهان و صنعت مس کرمان است.

در پایان مرحله گروهی که به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود، از هر گروه چهار تیم (در مجموع هشت تیم) به دور بعد راه پیدا می‌کنند که مسابقات این مرحله به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود.

با انجام قرعه کشی انجام شده به نظر می‌رسد تیم زاگرس در گروه آسان‌تر قرار گرفته چرا که تیم‌های سپاهان به عنوان قهرمان و فراز بام دهدشت تیم سوم فصل گذشته در گروه مقابل حضور دارند.

همچنین ۲ تیم تازه وارد زغال سنگ طبس و ستارگان دشستان نیز با زاگرس همگروه شده‌اند و آلومینیوم اراک دیگر تیم تازه وارد در گروه دوم قرار گرفته است.

طبق قرعه کشی انجام شده در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، تیم زاگرس اسلام آبادغرب میزبان تیم تازه وارد زغال سنگ طبس خواهد بود.

مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور طبق اعلام های قبلی قرار بوده از ۲۵ مرداد ماه آغاز شود.

تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب فصل گذشته و در اولین سال حضور خود موفق شد با کسب ۲۴ امتیاز پس از سپاهان ۲۸ امتیازی عنوان نایب قهرمانی را کسب و سهمیه حضور در مسابقات باشگاه های آسیا را نیز به دست آورد.

۷۴۵۸/‏۸۰۶۶

نظر شما