شناسهٔ خبر: 34264423 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تیمور غیاثی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حدادی موفق به ثبت رکورد ورودی جهانی و المپیک شد/ کیهانی اعتراض خود را به فدراسیون جهانی ارسال کرده است

سخنگوی فدراسیون دوومیدانی گفت: پرتابگر طلایی آسیا در آمریکا و دایموند لیگ موفق به ثبت رکورد ورودی مسابقات جهانی و المپیک شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیمور غیاثی، سخنگوی فدراسیون دوومیدانی، در گفتگو با خبرنگار برنا درباره وضعیت احسان حدادی، پرتابگر طلایی آسیا، بیان کرد: حدادی پس از گذراندن یک دوره اردو زیر نظر مربی تخصصی خود در آمریکا به ایران بازگشت و پس از آن جهت برگزاری یک مرحله اردو 21 روزه راهی چین شد. او برای مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌شود و تمرینات خود را جدی پیگیری می‌کند، اردوهای مستمری داشته و باید در مسابقه چه می‌شود اما خداراشکر آمادگی خوبی دارد.

وی افزود: پرتابگر طلایی آسیا در اوایل فصل در آمریکا و دایموند لیگ موفق به ثبت رکورد ورودی مسابقات جهانی و المپیک شد. پرتاب 66 متر ورودی این رقابت‌ها بود که احسان تونست آن‌ را به ثبت برساند و راهی این دو رویداد مهم شود.

غیاثی عنوان کرد: مسابقات قهرمانی کشور بانوان شروع شده و درپی آن رقابت‌های آقایان آغاز خواهد شد. تورنمنت برای بزرگسالان است اما احتمال دارد تعدادی از ورزشکاران جوان حضور داشته باشند و باید دید در این مسابقات چه پیش می‌آید.

سخنگوی فدراسیون دوومیدانی در پایان گفت: حسین  کیهانی پس از آن که توسط فدراسیون جهانی به دلیل مثبت اعلام شدن تست دوپینگ تعلیق شد، اعتراضات خود را در قالب یک نامه ارسال کرده است. ورزشکاران حق دارند پس از اعلام شدن نتیجه تست دوپینگ خود اعتراض کنند. هنوز نتیجه مشخص نشده و جواب اعتراض او نیامده است.

نظر شما