شناسهٔ خبر: 34264402 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عضو مسلمان کنگره آمریکا؛

آمریکا در شرایط سرطان بدخیم

الهان عمر درباره اختلافات داخلی آمریکا گفت: این وضعیت در این کشور از مدتها پیش وجود داشته است. ما هم اکنون شاهد بدخیم شدن این سرطان هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، الهان عمر عضو مسلمان کنگره آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی گفت: ترامپ تفرقه انگیز ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست.
وی در پاسخ به این سوال مجری شبکه که پرسید: شما رئیس جمهور آمریکا را فردی اختلاف افکن که ضد اقلیت ها صحبت می کند, توصیف کرده اید. از طرف دیگر شما وارد کنگره ای شده اید که دچار شکاف است, چرا این وضعیت وجود دارد, گفت: این وضعیت در این کشور از مدتها پیش وجود داشته است. ما هم اکنون شاهد بدخیم شدن این سرطان هستیم. موضوع مثبتی که وجود دارد این است که هر زمانی که افراد چون من به کنگره راه پیدا می کنیم, فرصتی برای دفاع به وجود می آید. ما شاهد تفرقه انگیز ترین رئیس جمهور در تاریخ آمریکا هستیم. افراد زیادی علاوه بر من در برابر سیاست های خودکامه این دولت مقاومت می کنند و در برابر آن به پاخاسته اند. ما در تاریخ آمریکا شاهد به پا خاستن افراد زیادی بوده ایم. من به عنوان یک نماینده باید نماینده این صداها باشم.
وی درباره حمایت آمریکا از عربستان و امارات گفت: پیمان ما با عربستان و امارات موضوعی غیرعقلانی است. من معتقدم که این یک پیمان بی معنی است که هیچ سنخیتی با ارزشهای ما ندارد. ما نمی توانیم به آنها اعتماد کنیم.

<div id="video-display-embed-code_3756907"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2482101/3756907?width=340&height=240"></script></div>

نظر شما