شناسهٔ خبر: 34264204 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

بسیج سازندگی ناحیه حضرت امیرالمومنین (علیه السلام)

حضور گروههای جهادی در شهرستان حمیدیه

گروههای جهادی بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) شهرستان کرمان با تخصص‌های گوناگون اعم از بنا، جوشکار و ... به صورت داوطلبانه با حضور در شهرستان حمیدیه استان خوزستان توانسته اند تسلایی بر غم‌های به جا مانده از سیل باشند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) شهرستان کرمان با هدف خدمت رسانی به مردم آسیب دیده از سیل اخیر از اولین دقایق وقوع سیل در مناطق سیل زده حاضر شدند. حال با گذشت چند ماه از سیل، گروههای جهادی با تخصص‌های گوناگون اعم از بنا، جوشکار و ... به صورت داوطلبانه با حضور در شهرستان حمیدیه استان خوزستان توانسته اند تسلایی بر غم‌های به جا مانده از سیل باشند و با تلاش‌های شبانه روزی خود در امر ساخت و مرمت منازل خانواده‌های آسیب دیده تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی قدم‌های استواری برداشته اند.
حضور گروههای جهادی در شهرستان حمیدیه
آن‌ها اذعان دارند که گرمای هوا نتوانسته خللی در انگیزه و روحیه جهادی ایشان داشته باشد. برخی از بسیجیان با تغییر ساعت کاری خود، از خنکای هوای عصرگاهی حمیدیه برای خدمت رسانی استفاده کرده و تا قبل از سحر مشغول کار هستند. اما پس از فراغت از کار، نماز شب جهادگران جوان و نوجوان در این سرزمین لاله کون، دوران هشت سال دفاع مقدس و حضور رزمندگان لشکر همیشه پیروز ۴۱ ثارالله را در ذهنمان تداعی کرد. 
 

نظر شما