شناسهٔ خبر: 34264158 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کمانداران همچنان چشم انتطار ساخت خوابگاه

90047

رییس فدراسیون تیروکمان گفت: با وجود این که قرار بود احداث خوابگاه سایت تیروکمان از ابتدای سال توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی آغاز شود، اما متاسفانه تا به امروز هیچ حرکتی صورت نگرفته است.

صاحب‌خبر -

غلامرضا شعبانی بهار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ساخت خوابگاه سایت تیروکمان، اظهار کرد: برای ساخت خوابگاه دختران در سایت تیروکمان سال گذشته اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان پیش‌بینی کرده بودیم که با همکاری وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی این اعتبار تامین شد و قرار بود پس از پایان مناقصه از ابتدای سال 98 کار احداث خوابگاه در سایت تیروکمان آغاز شود اما متاسفانه هیچ خبری از ساخت خوابگاه نیست و کمانداران همچنان چشم‌انتظار ساخت خوابگاه در سایت تیروکمان هستند.

وی همچنین درباره میزان بدهیهای فدراسیون و اینکه آیا امسال بدهی‌ها به اتمام می‌رسد یا خیر؟ افزود: سال گذشته یک میلیارد و صدمیلیون تومان از بدهی‌های فدراسیون که مربوط به سال 90 بود پرداخت شد و چیزی حدود یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از بدهی‌های فدراسیون باقی مانده که امسال امکان پرداخت آن وجود ندارد. در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که حتی در اجرای برنامه‌های جاری فدراسیون نیز مشکل داریم چه برسد به این که بدهی‌های گذشته فدراسیون را تسویه کنیم.

رییس فدراسیون تیروکمان در خصوص وضعیت تیم ریکرو برای کسب سهمیه بازیهای المپیک 2020 توکیو خاطرنشان کرد: با توجه به این که در بازیهای آسیایی جاکارتا و جهانی هلند سهمیه بازیهای المپیک 2020 توکیو توزیع می شد در هر دو مرحله ما موفق به کسب سهمیه نشدیم. در سومین مرحله مسابقات کسب سهمیه که آبان ماه در تایلند برگزار می‌شود تلاشمان بر این است که در بخش ریکرو انفرادی زنان و مردان حداکثر به یک سهمیه دست پیدا کنیم. البته در این تورنمنت چون تنها تیم هایی که موفق به کسب سهمیه نشدند امکان شرکت در مسابقات را دارند شرایط راحت‌تری نسبت به دوره‌های قبل داریم و هدف‌گذاری بر این است که در تایلند حداکثر یک سهمیه المپیک را بدست آوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که امکان کسب سهمیه در بخش زنان وجود دارد یا مردان، اظهار کرد: هر دو تقریبا از نظر رکوردی شرایط یکسانی دارند، اما احتمال کسب سهمیه مردان در بخش انفرادی بیشتر از زنان است. هر چند کمانداران زن نیز برای کسب سهمیه مصمم هستند.

شعبانی‌بهار در پایان با انتقاد نسبت به نگاه منفی رسانه‌ها به تیروکمان گفت: رسانه‌ها باید نگاه مثبت‌تری به تیروکمان داشته باشند و به خاطر نتایج ضعیف برخی کمانداران از جمله زهرا نعمتی عملکرد وی را زیر سوال نبرند. این طبیعی است که بعضی وقتها کماندار از نظر رکوردی دچار افت شود، اما به هر صورت وی تلاش خود را می‌کند و امیدوارم در تایلند بتواند سهمیه المپیک بگیرد.

انتهای پیام

نظر شما