شناسهٔ خبر: 34264118 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

تلاش فراکسیون برای برطرف کردن مشکلات ایجاد وزارتخانه میراث فرهنگی

سرویس فرهنگی.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

سرویس فرهنگی

کوچکی نژاد در تشریح عملکرد فراکسیون “میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی”:

رئیس فراکسیون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: برطرف کردن مشکلات برای ایجاد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و به تصویب رسیدن آن از اهداف مهم فراکسیون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

تلاش فراکسیون برای برطرف کردن مشکلات ایجاد وزارتخانه میراث فرهنگی رئیس فراکسیون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: برطرف کردن مشکلات برای ایجاد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و به تصویب رسیدن آن از اهداف مهم فراکسیون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است. https://cdn.icana.ir/d/019/201902100554082962.jpg https://cdn.icana.ir/d/019/201902100554082962.jpg تلاش,فراکسیون,برای,برطرف,کردن,مشکلات,ایجاد,وزارتخانه,میراث,فرهنگی Icana Icana https://static.icana.ir/Fa/IMG/Logo.ico

جبار کوچکی نژاد  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح عملکرد فراکسیون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: این فراکسیون یک فراکسیون محوری است که از مجلس‌های مختلف و از قبل وجود داشته است؛ به عنوان مثال وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از مباحثی بود که در زمان تنظیم قانون برنامه ششم  احکام خوبی برای این سازمان آوردیم.

انسجام دستگاهی در بخش گردشگری یکی از تلاش‌های فراکسیون

فراکسیون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یکی از بحث‌های جدی و محوری کشور به دلیل فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: انسجام دستگاهی در بخش گردشگری و فعال کردن بخش خصوصی و نظارت بر بخش خصوصی و منعکس کردن آن به دولت از کارهایی بود که انجام دادیم همچنین در تنظیم بودجه نگاه به بخش خصوصی گردشگری مثل هتلداری را نیز در این فراکسیون پیگیری کردیم.

تصویب وزارت گردشگری از اهداف فراکسیون میراث فرهنگی است

وی افزود: نمایندگان به دلیل اینکه نمایندگان بسیار مشغول هستند و سر آنها شلوغ است، شاید با درصد پایینی توانستند به اهداف این فراکسیون برسند. یکی از این اهداف وزارت بود که هفته گذشته تصویب شد و ایراد آن در شورای نگهبان برطرف شد و کار بزرگی است که انجام شده چراکه تحت نظارت مجلس می‌شود و مجلس می تواند آن را در بودجه و بخش‌های دیگر فعال کند.

فراکسیون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یکی از بحث‌های جدی و محوری کشور است

رئیس فراکسیون میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: معتقد هستم که این فراکسیون یکی از بحث‌های جدی و محوری کشور است چراکه مباحث را در زمینه فرهنگ، اقتصاد، اجتماعی، تبادلات مردم کشورهای مختلف دنیا در حوزه وزارت خارجه، نیروی انتظامی و وزارت اقتصاد باید مورد پیگیری قرار داد.

نمایندگان به حوزه گردشگری بسیار علاقمندند

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه جلسات بسیاری را با وزیر امورخارجه داشتیم و به دنبال فراهم کردن بسترهای  بیشتر هستیم، اظهار داشت: به زودی نشست‌هایی را نیز با بخش خصوصی و با دیگر مراکز داریم و نمایندگان نیز در این بخش بسیار فعال و به حوزه گردشگری بسیار علاقمند هستند./

پایان پیام

نظر شما