شناسهٔ خبر: 34264113 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

تنها ۲۰ درصد بودجه برای رونق تولید پرداخت شده است

سرویس اجتماعی.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

سرویس اجتماعی

کاتب در تشریح عملکرد فراکسیون “تولید و اشتغال”:

رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس گفت: تنها ۲۰ درصد بودجه یک میلیارد دلاری که از صندوق توسعه در سال ۹۷ برای رونق تولید برداشته شد، پرداخت شده است.

تنها ۲۰ درصد بودجه برای رونق تولید پرداخت شده است رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس گفت: تنها ۲۰ درصد بودجه یک میلیارد دلاری که از صندوق توسعه در سال ۹۷ برای رونق تولید برداشته شد، پرداخت شده است. https://cdn.icana.ir/d/019/201608101945647859.jpg https://cdn.icana.ir/d/019/201608101945647859.jpg تنها,۲۰,درصد,بودجه,برای,رونق,تولید,پرداخت,شده,است Icana Icana https://static.icana.ir/Fa/IMG/Logo.ico

غلامرضا کاتب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در تشریح فراکسیون تولید و اشتغال مجلس گفت: این فراکسیون هر ۱۵ روز یکبار تاکنون جلسه داشته و جلسات در رابطه با نوع موضوع تولید و اشتغال با وزیر اقتصاد، کشاورزی، صنعت و معدن و کار و تعاون بوده است.

تنها ۲۰ درصد بودجه یک میلیارد دلاری که از صندوق توسعه در سال ۹۷ برای رونق تولید برداشته شد، پرداخت شده است

 رونق تولید از موضوعاتی است که به طور مستمر نظارت می‌کنیم

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی، افزود: در حال حاضر طرح دومی در تمدید ادامه طرح یک و نیم میلیاردی در دستور کار است و بحث رونق تولید از موضوعاتی است که به طور مستمر بر آن نظارت می‌کنیم که آیا رونق تولید شکل می‌گیرد یا خیر و خوشبختانه فعال‌ترین فراکسیون در مجلس شورای اسلامی، فراکسیون تولید و اشتغال است. 

طرح اشتغال روستایی در دستور کار است

رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس، با بیان اینکه طرح اشتغال روستایی‌ها در دستور کار فراکسیون است، تصریح کرد: این طرح آماده است و امضای آن را گرفتیم و دستور یک فوریت آن را گرفتیم و کار دوم ما نظارت بر تبصره ۱۸ رونق تولید است که نحوه چگونگی انجام آن را کنترل می‌کنیم که انجام شده یا خیر.

رئیس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس ادامه داد: در دو دوره مجلس فراکسیون تولید و اشتغال را داریم و با توجه به اینکه سال ۹۸ سال رونق تولید است، خوشبختانه می‌توان گفت که جلسات فراکسیون به طور مستمر تشکیل می‌شود و گزارشات مستندی را تهیه می‌کنیم تا در صحن ارائه شود؛ همچنین نظارت می‌کنیم که موضوعات تا چه اندازه عملیاتی می‌شوند.

اظهار داشت: در حال حاضر بودجه یک میلیارد دلاری که از صندوق توسعه در سال ۹۷ برای رونق تولید برداشته شد، تنها ۲۰ درصد آن پرداخت شده و طبق ارزیابی که از عملکرد دستگاه‌ها داشتیم، دیدیم که سازمان برنامه، بانک‌ها و صندوق توسعه ملی به تعهدات خود عمل نکرده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: عملا تمام مباحث را کنترل می‌کنیم و چنانچه لازم باشد، در صحن یا به وزرا تذکر می‌دهیم./

پایان پیام

نظر شما