شناسهٔ خبر: 34263760 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بردلی بیل نیز تیم ملی آمریکا را در جام جهانی بسکتبال همراهی نخواهد کرد؛ واشنگتن ویزاردز قصد دارد قرارداد این بازیکن را تمدید کند

پدرام پورامامعلی

بردلی بیل می‌خواهد در زمان تولد پسرش در کنار خانواده خود باشد و به همین دلیل از حضور در اردوی تیم آمریکا برای جام جهانی بسکتبال کناره‌گیری کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - بردلی بیل در عرض چند ساعت در صدر اخبار بسکتبال NBA قرار گرفت؛ او تیم ملی بسکتبال آمریکا را در جام جهانی 2019 بسکتبال همراهی نخواهد کرد. همچنین، واشنگتن ویزاردز به این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد سه ساله ارائه کرده است.

بر اساس گزارش آدرین وجناروسکی از ESPN، مدیرکل تیم بسکتبال واشنگتن ویزاردز یعنی تامی شپرد اعلام کرد که پیشنهاد تمدید قرارداد ماکسیموم و سه ساله به ارزش 111 میلیون دلار برای این شوتینگ گارد ارسال خواهد کرد. بردلی بیل در فصل 2018/19 بهترین آمار دوران حرفه‌ای هفت ساله خود در NBA را ثبت کرد: 25.6 امتیاز، 5.5 ریباند و 5 اسیست به طور میانگین! این بازیکن 26 ساله تا 29 مهرماه مهلت دارد قرارداد خود را تمدید نماید.

علاوه بر آن، برایان ویندهورست از ESPN یک خبر دیگر درباره بیل منتشر کرد، این بازیکن نیز به فهرست ستارگانی که از همراهی تیم ملی بسکتبال آمریکا در جام جهانی بسکتبال انصراف دادند اضافه شده است. جام جهانی بسکتبال 2019، شهریور ماه در کشور چین برگزار خواهد شد. خانواده بیل منتظر تولد دومین فرزند پسرشان هستند و این اتفاق به احتمال فراوان زمانی رخ خواهد داد که تیم آمریکا در اردوی آماده‌سازی رقابت‌ها قرار داد، بنابراین بردلی ترجیح می‌دهد در کنار همسر خود باشد.

نظر شما