شناسهٔ خبر: 34263028 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

ما در قبال مسائل فرهنگی مسئول هستیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه ما در قبال مسائل فرهنگی مسئول هستیم و هنوز خیلی کارها مانده است، گفت: در مسئولیتی که قرار گرفته‌ام، از بابت کارها احساس کوتاهی می کنم ولی سعی می‌کنم تا در این مسیر کاری انجام دهم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام محمد قمی عصر روز گذشته در آیین معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: مبنای ما مکتب امام راحل است و بر آن عهد که با وی بستیم، هستیم.

وی با بیان اینکه  اگر گاهی کوتاهی می‌کنیم امید است که خداوند ما را ببخشد چراکه ما وظیفه داریم تا خدمت به مردم را با تبلیغ گره بزنیم و کوتاهی از روی عمد نمی‌باشد، افزود: ما مسئول فرهنگ و بدحجابی جامعه هم هستیم و بنا داریم امر فرهنگی را جدی بگیریم و در این مسیر مصمم گام برمی داریم.

حجت الاسلام قمی اضافه کرد: امیدواریم مردم صداقت ما را در راه خدمت باور کنند و ما نیز برای نیل به اهداف و فراهم کردن زمینه رضایت ولایت فقیه در خدمت بی‌منت به مردم پیش می‌رویم.

 

در این آیین از خدمات چهار ساله حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی تجلیل و حجت الاسلام حسن شعبانی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی جدید معرفی شد.

 

نظر شما