شناسهٔ خبر: 34262703 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حضور بیش از ۲ هزار دانش‌آموز بسیجی در اردو‌های تابستانی

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس گفت: در تابستان امسال افزون بر ۲ هزار دانش‌آموز در اردوی طرح یاوران ولایت و شهید بهنام محمدی شرکت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس توانا مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان فارس با حجم برنامه‌های متنوع به‌ویژه طرح اردوی یاوران و شهید بهنام محمدی یکی از بزرگ‌ترین تشکل‌های دانش‌آموزی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به چرخه تمدن نوین اسلامی باید به اصل تربیت دست‌ یابیم افزود: در فارس ۴ هزار و ۸۱۷ واحد مقاومت بسیج دانش‌آموزی است که فرماندهان آن را دانش‌آموزان بسیجی تشکیل می‌دهند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس تصریح کرد: علاوه بر اردو‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی، دروس آمادگی دفاعی در آموزش‌وپرورش، اردوی یاوران ولایت و شهید بهنام محمدی در تابستان سال جاری برگزار می‌شود.

توانا با اشاره به اینکه در تابستان سال جاری بیش از ۲ هزار دانش‌آموز در اردوی طرح یاوران ولایت و شهید بهنام محمدی شرکت می‌کنند، تصریح کرد: اردوی یاوران ولایت با حضور هزار و ۲۰۰ نفر از فرماندهان واحد‌های پیشگام با موضوع تشکیلاتی و تربیتی از ابتدا تا ۲۵ مردادماه در زرقان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: اردوی شهید بهنام محمدی با ۲ هزار دانش‌آموز در قالب ۲۵۰ مدرسه متوسطه اول در حال برگزاری است و نیز اردوی هجرت با موضوع سازندگی و جهادی دانش‌آموزی در مدارس فارس دنبال می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس اضافه کرد: اعزام ۲۰ هزار دانش‌آموز در قالب اردوی راهیان نور سال گذشته به مناطق عملیاتی جنوب، جمع‌آوری کمک‌های ۵۰۰ میلیون ریالی برای تهیه لوازم‌التحریر دانش‌آموزان برای سیل‌زدگان و توزیع در مدارس از دیگر فعالیت‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی است.

توانا افزود: برای نخستین بار هویت اسلامی، ملی، انقلاب و تمدنی با هویت آفرینی برای دانش‌آموزان که طلایه‌داران و مدیران آینده کشور هستند فراهم‌شده است.

انتهای پیام/چ

حضور دانش‌آموزان بسیجی فارس در اردو‌های تابستانی

نظر شما