شناسهٔ خبر: 34262268 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

در جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان با فرماندار و شهردار سرعین مطرح شد؛

افتتاح چمن مصنوعی مسیر سلامت و کلنگ زنی خانه کوهنوردی آلوارس

مدیرکل ورزش و جوانان استان از افتتاح چمن مصنوعی مسیر سلامت افتتاح و کلنگ زنی خانه کوهنوردی آلوارس تا مردادماه سالجاری خبرداد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، بهرام آقاخانی در جلسه ای که ظهر امروز با فرماندار ، شهردار و سرپرست اداره ورزش و جوانان سرعین داشت بااشاره به ظرفیت ها و پتانسیل شهرستان سرعین گفت : با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و استانداری اردبیل چمن مصنوعی مسیر سلامت سرعین تا 15 مردادماه سالجاری افتتاح همپنین خانه کوهنوردی آلوارس کلنگ زنی خواهد شد .
درادامه او بر ترویج ورزش همگانی و توسعه ورزش قهرمانی و حمایت جدی از ورزش بانوان همراه با ارزش های اخلاقی در جامعه تاکید کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان از امام جمعه ، فرماندار ، شهردار ، سرپرست اداره ورزش و جوانان و مردم میهمان پرور شهرستان سرعین در رابطه با میزبانی و اسکان والیبال لیگ جهانی تقدیر و تشکر کرد و گفت:سرعین به عنوان مکمل اصلی اردبیل در میزبانی از رویدادهای بزرگ ورزشی محسوب می شود.
وی خاطر نشان کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین در خصوص توسعه ورزش همگانی گام های موثری برداشته است نتیجه این برنامه ریزی ها کسب عنوان برترین شهرستان در سازماندهی بیمه شدگان نسبت به جمعیت در سال 97 را که حدود6.10 درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته را می توان بیان کرد.
آقاخانی گفت: اردبیل ، سرعین و نمین به عنوان پایلوت اول برای اجرای پارک ورزشی در استان انتخاب شده اند ، در این طرح هر خانواده‌ای که بخواهد در رشته ورزشی خاصی به همراه اعضاء خانواده ورزش کند تجهیزات و امکانات همان ورزش در آن پارک ساخته می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان به نیاز شهرستان سرعین به زمین چمن استاندار برای فوتبال اشاره کرد و بیان داشت : در روز های آتی بازدیدی از زمین پیشنهادی که در روستای ورنیاب قرار دارد انجام خواهد شد که در صورت تایید دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان کارهای تملک و شروع بکار آن انجام خواهد شد .
در ادامه این جلسه حسن پور به قابلیت های توریستی شهر سرعین اشاره کرد و گفت : سرعین در بحث گردشگری ورزشی می تواند پایلوت اول نه تنها استان بلکه کشور باشد.
او بر وجود پیست اسکی و ارتفاع 1700 متری این شهر از سطح دریا که بهترین شرایط برای آماده سازی تیم های ملی است اشاره کرد و گفت :نبود زمین چمن استاندارد و کمپ تیم های ملی یکی از اساسی ترین نیاز های این شهرستان است که امیدواریم در سال 98 با پیگیری ها و مساعدت های اداره ورزش و جوانان استان راه را برای رسیدن به این نیازها هموار سازیم.

نظر شما