شناسهٔ خبر: 34262256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

در بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان از شهر سرعین مطرح شد؛

قول مساعد برای افتتاح و تجهیز سالن حجاب بانوان و پارک آناهیتای سرعین

در جریان باز دید مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از شهر توریستی سرعین قول مساعد برای تجهیز و افتتاح سالن حجاب بانوان و پارک آناهیتای سرعین داده شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و حبیبی شهردار سرعین ، از سالن حجاب بانوان واقع در پارک شادی بازدید کردند .
دراین بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان قول مساعد برای تجهیز پارک شادی به تشک تاتامی و دستگاه های بدنسازی را داد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان در بازدید دیگر خود از پارک آناهیتای سرعین که به تازگی از طرف شهرداری سرعین بازسازی شده است گفت: سرعین یکی از سه شهر پایلوت طرح پارک ورزشی استان است که بزودی وسایل و تجهیزات برای کامل شدن پارک ورزشی در اختیار ورزش و جوانان شهرستان و شهرداری گذاشته خواهد شد.
اودر بازدید از مکان خانه دارت شهرستان سرعین افزود : لوازم مورد نیاز برای افتتاح این طرح در اختیار اداره ورزش و جوانان سرعین قرار گرفته است طبق آخرین گزارشات تنها آماده سازی سالن و چند مورد تعمیرات ساختمانی مانع از افتتاح آن شده که بزودی برطرف و مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.
در این بازدید بهرام آقاخانی مدیر کل ورزش و جوانان استان ، حسن حسن پورفرماندار سرعین ، حبیبی شهردار سرعین ، نادر پیران معاونت توسعه ورزش قهرمانی ، علیرضا بیداردل حراست ، عوض نخست رئیس امور اداری، ارشد معاون فرماندار سرعین و سرپرست اداره ورزش و جوانان سرعین حضور داشتند.

نظر شما