شناسهٔ خبر: 34262244 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

صلاحیت مدیر عامل سابق پرسپولیس تایید نشد

کنفدراسیون فوتبال آسیا تعریف جدیدی برای صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه های حاضر در لیگ برتر داشته است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، afc صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه ها را به فدراسیون های ملی واگذار کرده است و خود بیشتر نقش نظارتی دارد و برای رسیدگی به اعتراض باشگاه ها نسبت به عملکرد کمیته صدور مجوز حرفه ای از فدراسیون های ملی خواستار تشکیل کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای شده است که این کمیته در فدراسیون فوتبال ایران هم تعریف شده است.

جالب اینکه از بین کسانی که برای عضویت در کمیته بدوی صدور مجوزی حرفه ای ایران از سوی فدراسیون فوتبال معرفی شده بودند صلاحیت حمید رضا گرشاسبی، مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید نشد و حالا فدراسیون فوتبال باید گزینه جدیدی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کند. نکته جالب اینکه داریوش مصطفوی برای حضور در این کمیته از سوی afc تایید شده است و این در حالی است که او چند سال قبل به دلیل بردن شکایت از فدراسیون فوتبال به مراجع قضایی از سوی رییس کمیته انضباطی وقت فدراسیون فوتبال برای همیشه از انجام فعالیت های فوتبال محروم شده بود. داریوش مصطفوی چندی پیش با رای مراجع قضایی طلب خود از فدراسیون فوتبال را از حساب این فدراسیون برداشت کرد. این اتفاق در دوره مدیریت علی کفاشیان رخ داده بود.

گفتنی است کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای به اعتراض باشگاه ها در خصوص عملکرد کمیته صدور مجوز حرفه ای رسیدگی خواهد کرد. ریاست این کمیته بر عهده سهیل مهدی است. تیم هایی که موفق به صدور مجوز حرفه ای نشوند شانس حضور در بازی های لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهند داد.

رتبه اعتباری 34 میلیون ایرانی محاسبه شد در معاملات خود از آن استفاده کنید

برای درج آگهی و رپرتاژ با شماره 09036344509 تماس حاصل فرمایید .

نظر شما