شناسهٔ خبر: 34262170 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قهرمانی پارس جم در دربی بوشهری‌ها

تیم فوتبال پاس جنوبی جم در فینال تورنمنت چهارجانبه شهدای استان فارس موفق شد با شکست شاهین بوشهر قهرمان این مسابقات شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،تیم‌های فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم در فینال تورنمنت گرامیداشت شهدای استان فارس، امروز  در حالی در ورزشگاه حافظیه  شیراز به مصاف هم رفتند که در نیمه اول شاگردان عبدالله ویسی عملکرد بهتری از حریف جمی خود به نمایش گذاشتند.

شاهینی‌ها گرچه در این نیمه به گلی نرسیدند اما معتقد بودند داور مسابقه دو خطای پنالتی را به سود آنها نگرفته تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 در نیمه دوم این پارس جنوبی جم بود که بازی را بهتر شروع کرد و از روی اشتباه دروازه‌بان شاهین در دقیقه 57 توسط مهدی ترکمان به گل اول بازی رسید.

شاگردان ویسی برای جبران گل خورده  به بازی هجومی روی آوردند و در دقیقه 90 بهروز نوروزی‌فر مدافع پیش‌تاخته سفیدپوشان موفق شد گل تساوی را وارد دروازه جمی‌ها کند. این دیدار در پایان 90 دقیقه با همین نتیجه خاتمه یافت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.  

در ضربات پنالتی شاهینی‌ها با هدر دادن یک ضربه پنالتی این فرصت را به پارس جم دادند تا این تیم با نتیجه 4 بر 3 پیروز این مسابقه  و قهرمان این تورنمنت شود.

ترکیب شاهین شهرداری بوشهر :

محمد حسین هوپناه ، حسن نجفی ، مرتضی غلامعلی‌تبار ، بهروز نوروزی‌فرد ، پیمان شیرزادی ، امیر حسین موسی‌زاده ، محمدصادق بارانی ، رضا دهقان ، حسین مالکی ، میلاد صارمی و بهمن سالاری

ترکیب پارس جنوبی جم :

مسعود پور محمد – مهدی ترکمان – فریبرز گرامی – علی عبدالله‌زاده – محمد نوری – مگنو باتیستا – بابک حاتمی – محمد ابراهیمی – پوریا آری‌کیا- محمود شفیعی – رضا خالقی‌فر

نظر شما