شناسهٔ خبر: 34262122 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

محسن زاده خبر داد:

آغاز دوره آموزش تکمیلی «طلایه داران عفاف» ویژه بانوان مبلغه شمال استان اصفهان

مدیرکانون فرهنگی تبلیغی طلایه داران عفاف شهرستان آران و بیدگل از آغاز نخستین دوره آموزش تکمیلی طلایه داران عفاف ویژه بانوان مبلغه منطقه شمال استان اصفهان خبر داد.

صاحب‌خبر -

امینه سادات محسن زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: دوره تکمیلی تربیت مبلغ عفاف و حجاب ویژه بانوان مبلغه با حضور اساتید و پژوهشگران موسسه پژوهشی کاربردی خیبر تهران از امروز در شمال استان اصفهان آغاز شده است.


مدیر کانون فرهنگی تبلیغی طلایه داران عفاف شهرستان آران و بیدگل افزود: در این دوره آموزشی بیش از ۱۰۰ نفر از راه یافتگان به مرحله آموزش تکمیلی تربیت مبلغ عفاف در دو نوبت صبح در شهرستان کاشان و عصر در شهرستان آران وبیدگل درحال آموزش هستند.

 

محسن زاده افزود: در دوره مقدماتی که شهریور و اسفندماه سال گذشته در شهرستان آران و بیدگل و فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری در کاشان برگزار شد، شرکت کنندگان با پیشینه تاریخی و فرهنگی زنان در عصر معاصر، مصادیق هجوم رسانه ای دشمن در حوزه حیازدایی از کودک و نوجوان، تصحیح تفکر تک بعدی درون دینی درحوزه حجاب، ارتقای توانمندی مبلغ و پاسخگویی به انواع شبهات مربوطه در این عرصه و ارتقای توانمندی مهارتی مبلغ جهت جذب و ارتباط موثر با مخاطب آشنا شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی تبلیغی طلایه داران عفاف شهرستان آران و بیدگل افزود: نقش عفاف وحجاب درحفظ جایگاه وکرامت زن، بررسی و آسیب شناسی مدل های جدی پوشش های ایرانی اسلامی درحوزه عفاف وحجاب، بررسی نقش شخصیت های الگوسازجبهه معارض در حیازدایی کودکان ونوجوانان، حجاب آزادی یا اختیار، عفاف وحجاب و مدیریت یک غریزه، و بررسی شبهات حجاب. آشنایی با فنون تبلیغ عفاف و حجاب و بررسی ویژگی های یک فعالیت فرهنگی با موضوع عفاف وحجاب از دیگر سرفصل های دوره مقدماتی بود.

 

محسن زاده در ادامه اظهار داشت: شبیه سازی مبلغ آموزش دیده در شرایط واقعی تبلیغ به منظورسنجش توانمندی محتوایی و مهارتی، بررسی نقاط قوت وضعف کارهای تبلیغی صورت گرفته توسط مبلغین، تقویت توانمندی های محتوایی مهارتی مبلغین، آموزش یک نمونه عملی و کاربردی یک محتوای خاص و از پیش تعیین شده جهت پیش بینی و حل مشکلات احتمالی از جمله اهداف دوره تکمیلی طلایه داران عفاف است.


وی افزود: جریان شناسی حیا زدایی درعرصه ادبیات، مناظره با موضوع عفاف وحجاب، موفقیت ها و ناکامی های تبلیغ حجاب، بررسی ارتباط با جنس مخالف، بایدها و نبایدهای فعالیت فرهنگی با موضوع حجاب، بررسی شیوه های امربه معروف و نهی از منکر درحوزه عفاف وحجاب و آموزش مهارت تبلیغ از جمله مباحث دوره تکمیلی است./

نظر شما