شناسهٔ خبر: 34261229 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

Wolfenstein: Youngblood در زمان عرضه از فناوری رهگیری پرتو پشتیبانی نخواهد کرد

محسن رضوی فر

صاحب‌خبر -

همان طور که می‌دانید دیگر چیزی تا انتشار بازی Wolfenstein: Youngblood باقی نمانده است. پیش‌تر اعلام شده بود که این بازی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی از ویژگی‌های کارت‌های گرافیک سری RTX پشتیبانی خواهد کرد. با این حال، به طور رسمی تایید شد که این عنوان در زمان عرضه از فناوری رهگیری پرتو (Ray Tracing) پشتیبانی نخواهد کرد. با این وجود اضافه کردن این فناوری به بازی در دستور کار قرار دارد.

آقای جرک گوستافسون (Jerk Gustafsson) تهیه‌کننده‌ی اجرایی استودیوی ماشین گیمز (Machine Games)، در گفتگو با وب‌سایت GameBeat تایید کرد که شرکت انویدیا (Nvidia) در حال کار برروی اضافه کردن فناوری رهگیری پرتو به بازی Wolfenstein: Youngblood است، اما تاریخ دقیقی برای آن اعلام نکرد.

وی در این مورد اظهار داشت:

ما و شرکت انویدیا در حال کار برروی اضافه کردن این قابلیت هستیم، اما این فناوری در زمان عرضه در دسترس نخواهد بود. مهندسان در انویدیا به سختی در حال کار و پیدا کردن راه حلی برای این موضوع هستند. اما تاریخ عرضه‌ی آن مشخص نشده است اما آنچه که تاکنون دیده‌ایم، خوب به نظر خواهد رسید.

بازی Wolfenstein: Youngblood در تاریخ ۴ مردادماه سال جاری (۲۶ جولای ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نظر شما