شناسهٔ خبر: 34260213 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

حضور شخصیت‌های آشنای بیشتری را در بازی Call of Duty: Modern Warfare شاهد خواهیم بود

مهرداد آهاز

صاحب‌خبر -

تاکنون ما شاهد بازگشت تعداد معدودی از شخصیت‌های سری Call of Duty: Modern Warfare در نسخه‌ی جدید آن بودیم و همان‌طور که انتظار می‌رفت، شخصیت‌های آشنای دیگری نیز در این نسخه حضور خواهند داشت که هنوز از آن‌ها رونمایی نشده است.

طرفدران هنوز از وجود شخصیت‌های آشنای دیگری به جز کاپیتان پرایس (Captain Price) و سوپ مک‌تاویش (Soap McTavish) در بازی Call of Duty: Modern Warfare مطلع نشده‌اند. اما امروز کارگردان روایی این بازی، تیلور کوروساکی (Taylor Kurosaki)، وجود شخصیت‌های آشنای دیگری را با ارائه‌ی پاسخی در شبکه‌ی اجتماعی توییتر تایید نمود ولی جزییات بیشتری را در اختیار طرفداران قرار نداد. شخصی در شبکه‌ی اجتماعی توییتر و در صفحه‌ی اجتماعی کوروساکی، سوالی را مطرح نمود و اظهار داشت:

آیا در کنار شخصیت کاپیتان پرایس، شاهد حضور شخصیت‌های آشنای بیشتری در بازی Call of Duty: Modern Warfare خواهیم بود؟

کوروساکی در پاسخ توضیح داد:

بله.

متاسفانه کوروساکی از ارائه‌ی توضیحات بیشتری اجتناب نمود و طرفداران حدس‌های بسیاری را راجع به این شخصیت‌ها مطرح می‌نمایند. به نظر می‌رسد برای روشن شدن این موضوع، بایستی تا انتشار این بازی در ماه اکتبر صبر نماییم.

بازی Call of Duty: Modern Warfare قرار است در تاریخ ۳ آبان ۱۳۹۸ (۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه گردد. علاقه‌مندان می‌توانند تریلر منتشر شده از بخش Gunfight بازی Call of Duty: Modern Warfare را از این نشانی مشاهده و یا دریافت نمایید.

نظر شما