شناسهٔ خبر: 34257026 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

فصل 11 سریال آرچر (Archer) تایید شد

نیما رمضانی / screenrant

صاحب‌خبر -

فصل 11 سریال آرچر (Archer) رسما تایید شد. این سریال تا پیش از این قرار بود در 10 فصل به پایان برسد اما موفقیت‌های اخیر آن در جذب مخاطب، سازندگان را به ساخت فصل‌های بیشتر ترغیب کرده است. 

پس از چند فصل متفاوت، فصل 11 سریال آرچر این شخصیت را یک بار دیگر به دنیای واقعی بازمی‌گرداند. در پایان فصل هفتم، آرچر به کما رفت و فصل‌های بعدی در واقع ماجراجویی‌های این شخصیت در رویاهایش را به تصویر می‌کشید.

فصل هشتم تا دهم، هر کدام در یک فضا و ژانر متفاوت اتفاق می‌افتاد و با اینکه تنوع جالبی ایجاد شده بود اما طرفداران بی‌صبرانه منتظر بودند تا داستان یک بار دیگر به خط اصلی خود بازگردد. فصل هشتم که سرزمین رویا نام داشت، یک داستان کاراگاهی نوآر را روایت می‌کرد و برخلاف تصور، تقریبا ناامیدکننده بود. فصل نهم با نام جزیره خطر، ماجراجویی‌های شکارچیان گنج را دنبال می‌کرد و نسبتا خوب بود اما فصل دهم با نام 1999، یک اثر فضایی کلاسیک محسوب می‌شد که مجموعه را به همان چیزی که باید باشد، بازگرداند.

فصل 11 سریال آرچر

سازنده سریال، آدام رید تا پیش از این اعلام کرده بود که احتمالا پس از پایان فصل دهم از این پروژه خارج خواهد شد و پیش بینی می‌شد که شاهد فصل‌های بیشتری نباشیم. به همین دلیل، تایید فصل 11 سریال آرچر برای طرفداران غافل گیر کننده به نظر می‌رسد و البته اتفاق خوبی است. به گفته تهیه کننده سریال، در این فصل، آرچر از کما بیدار می‌شود و دیگر خبری از ژانرها و اتفاقات عجیب و غریب نخواهد بود. سریال یک بار دیگر به ژانر اصلی‌اش، یعنی اکشن جاسوسی بازخواهد گشت.

البته بازگشت آرچر بدین معنا نیست که شاهد همان ماجراهای جاسوسی سابق خواهیم بود و تمرکز اصلی سریال بر روی دست و پنجه نرم کردن آرچر با دنیای جدید و شخصیت‌های دیگر خواهد بود. شخصیت‌های داستان مدت‌ها است که او را فراموش کرده‌اند و به زندگی عادی خود بازگشته‌اند، مسئله‌ای که برای آرچر قابل درک نیست. در سوی دیگر، او آن قدرت فیزیکی سابق را ندارد و دیگر یک جاسوس درجه یک به حساب نمی‌آید. به نظر می‌رسد که فصل جدید این پتانسیل را دارد که از چند فصل اخیر، بهتر و جذاب‌تر از کار در آید.

در سریال Archer صداپیشگان برجسته‌ای همچون اچ. جان بنجامین در نقش آرچر، آیشا تایلر در نقش لانا کین، جسیکا والتر در نقش مادر آرچر و کریس پرنل در نقش سایرل فیگز حضور دارند.

تاریخ پخش فصل 11 سریال آرچر هنوز مشخص نشده است.

برچسب‌ها:

نظر شما